- МОДУЛЬ "ІНТЕГРАЦІЯ"
- МОДУЛЬ "ЗВІТНІСТЬ"
- МОДУЛЬ "ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ"
- МОДУЛЬ "КОРПОРАЦІЯ"
- СОТА
МОДУЛЬ "КОРПОРАЦІЯ"
Модуль "Корпорація" - це система електронного документообігу, розроблена спеціально для великих підприємств і установ з розгалуженою структурою підзвітних організацій. У модулі "Корпорація" враховані всі особливості обміну документами всередині великих підприємств і найактуальніші вимоги законодавства України.
Модуль "Корпорація" є безперечним, визнаним професіоналами, еталоном програмного комплексу, який вирішує весь спектр завдань створення, збору, консолідації, аналізу та обміну електронними документами між:
Модуль "Корпорація" є безперечним, визнаним професіоналами, еталоном програмного комплексу, який вирішує весь спектр завдань створення, збору, консолідації, аналізу та обміну електронними документами між:
- головним підприємством та підзвітними структурами;
- головним підприємством/підзвітними організаціями та державними органами.
Можливості, які отримує підприємство при впровадженні модуля "Корпорація":
- автоматичний прийом документів (в тому числі, всієї необхідної звітності) в електронному вигляді, підписаних КЕП, за допомогою інтернету;
- збереження створених і прийнятих електронних документів в єдиному електронному архіві;
- підписання всіх вихідних документів КЕП, розшифровка і перевірка будь-якого створеного і прийнятого файлу в усіх можливих розрізах (на цілісність, відповідність затвердженому формату, заповнення основних реквізитів та ін.);
- формування в автоматичному режимі квитанцій: зручна і швидка консолідація звітів, отриманих від підзвітних організацій.
При обміні всі документи в системі завіряються кваліфікованим електронним підписом, який надає їм повну юридичну силу і забезпечує їх цілісність і надійний захист даних документа.
Переваги впровадження модуля "Корпорація" на вашому підприємстві:
- максимальне спрощення взаємодії головного підприємства з підзвітними установами;
- удосконалення якості обробки наданих електронних документів і звітів;
- прискорення обробки і аналізу електронних документів: прозорість руху документів, швидкий пошук документів в єдиному електронному архіві;
- скорочення витрат робочих ресурсів і часу на доставку й обробку документів;
- відмова від прийому і зберігання паперових документів, отже, відмова від додаткових паперових архівів;
- гарантована своєчасність подачі документів;
- підвищення рівня контролю над процесом збору, прийому і аналізу електронних документів;
- посилення виконавської дисципліни завдяки глобальній автоматизації процесу подачі, розгляду та обробки документів;
- прийом оперативних, ефективних управлінських рішень.