МОДУЛЬ "ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ"

M.E.Doc - зручне та знайоме рішення для обміну електронними документами. Більшість підприємств отримує у M.E.Doc первинку від контрагентів.
Чудовий час почати відправляти свою!

 

  • необмежена кількість документів
  • гарантована доставка за лічені хвилини
  • будь-яка первинка: рахунки, акти, видаткові накладні, договори
  • інтеграція з BAS завдяки БДЖОЛА

Ми встановлюємо та налаштовуємо програму віддалено у будь-якому куточку України менш ніж за півгодини. Надаємо повний технічний та консультаційний супровід протягом усього часу користування.

 
ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ 


Обмін документами через M.E.Doc
– це сучасний спосіб передачі документів, що спрощує роботу та заощаджує ваш час.

Модуль "Електронний документообіг" M.E.Doc призначений для обміну з контрагентами усіма видами первинних документів в електронному вигляді: рахунки, акти, видаткові накладні, договори, акти звірки взаєморозрахунків та інші.  


Завдяки модулю "Електронний документообіг" ви можете: 

  • створювати документи на типових або індивідуальних шаблонах
  • підписувати КЕП та відправляти контрагенту одразу з програми
  • погоджувати або редагувати документи за потреби без дзвінків та листувань

Як це працює?

Для відправки документа достатньо знати ЄДРПОУ вашого контрагента.
Заповнюємо документ у M.E.Doc або імпортуємо з облікової системи завдяки програмі БДЖОЛА, підписуємо КЕП та відправляємо. Все - контрагент вже може завантажити документ до своєї програми. Не потрібна електронна пошта, додаткові дзвінки та уточнення.

 
В модулі "Електронний документообіг" M.E.Doc є: 

  • доставка документа за лічені хвилини
  • швидкий пошук документів за потрібними вам критеріями відбору
  • автоматична відправка документів за вашим графіком
  • передача документа на підпис керівнику, навіть якщо він у відрядженні
  • відправка документа кільком одержувачам

Вартість річної ліцензії – 1 440 грн. без обмежень кількості документів. 


Ми встановимо вам програму, підберемо оптимальні налаштування та вирішимо питання по роботі з модулем, тож не потрібно турбуватись про подальші дії та вирішення поточних питань. 

Якщо ви бажаєте почати обмін документами – залишайте, будь ласка, заявку або телефонуйте за номером 0 800 750 855 і ми відповімо на ваші питання. 


ОТРИМАТИ РАХУНОК   ЗАДАТИ ПИТАННЯ У VIBER


Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону