- МОДУЛЬ "ІНТЕГРАЦІЯ"
- МОДУЛЬ "ЗВІТНІСТЬ"
- МОДУЛЬ "ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ"
- МОДУЛЬ "ОБЛІК ПДВ"
- МОДУЛЬ "КОРПОРАЦІЯ"
- СОТА
МОДУЛЬ "ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ"
M.E.Doc - зручне та знайоме рішення для обміну електронними документами. Більшість підприємств отримує у M.E.Doc первинку від контрагентів.
Чудовий час почати відправляти свою!
Ми встановлюємо та налаштовуємо програму віддалено у будь-якому куточку України менш ніж за півгодини. Надаємо повний технічний та консультаційний супровід протягом усього часу користування.
Чудовий час почати відправляти свою!
- необмежена кількість документів
- гарантована доставка за лічені хвилини
- будь-яка первинка: рахунки, акти, видаткові накладні, договори
- інтеграція з BAS завдяки БДЖОЛА
Ми встановлюємо та налаштовуємо програму віддалено у будь-якому куточку України менш ніж за півгодини. Надаємо повний технічний та консультаційний супровід протягом усього часу користування.
Обмін документами через M.E.Doc – це сучасний спосіб передачі документів, що спрощує роботу та заощаджує ваш час.
Модуль "Електронний документообіг" M.E.Doc призначений для обміну з контрагентами усіма видами первинних документів в електронному вигляді: рахунки, акти, видаткові накладні, договори, акти звірки взаєморозрахунків та інші.
Завдяки модулю "Електронний документообіг" ви можете:
- створювати документи на типових або індивідуальних шаблонах
- підписувати КЕП та відправляти контрагенту одразу з програми
- погоджувати або редагувати документи за потреби без дзвінків та листувань
Як це працює?
Для відправки документа достатньо знати ЄДРПОУ вашого контрагента.
Заповнюємо документ у M.E.Doc або імпортуємо з облікової системи завдяки програмі БДЖОЛА, підписуємо КЕП та відправляємо. Все - контрагент вже може завантажити документ до своєї програми. Не потрібна електронна пошта, додаткові дзвінки та уточнення.
В модулі "Електронний документообіг" M.E.Doc є:
- доставка документа за лічені хвилини
- швидкий пошук документів за потрібними вам критеріями відбору
- автоматична відправка документів за вашим графіком
- передача документа на підпис керівнику, навіть якщо він у відрядженні
- відправка документа кільком одержувачам
Вартість річної ліцензії – 1 440 грн. без обмежень кількості документів.
Ми встановимо вам програму, підберемо оптимальні налаштування та вирішимо питання по роботі з модулем, тож не потрібно турбуватись про подальші дії та вирішення поточних питань.
Якщо ви бажаєте почати обмін документами – залишайте, будь ласка, заявку або телефонуйте за номером 0 800 750 855 і ми відповімо на ваші питання.