МОДУЛЬ "ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ"

Модуль "Електронний документообіг" призначений для обміну документами в електронному вигляді з контролюючими органами (наприклад, реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних) і контрагентами (обмін рахунками, актами і податковими накладними). Модуль "Електронний документообіг" не тільки дозволить виконувати всі звичні роботи з документами швидше і якісніше, але і повністю замінить паперові документи, тим самим заощадивши вам час і ресурси.

З модулем "Електронний документообіг" ви зможете за лічені секунди реєструвати податкові накладні (з 01.01.2015 р обов'язкова реєстрація всіх податкових накладних - відповідно до Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України" №4309а від 21.07.2014 р.). Також модуль дозволить назавжди забути про довгий і незручний цикл завірення первинних документів і їх доставки контрагентам.
 
Можливості модуля "Електронний документообіг":

  • отримання доступу до єдиної бази електронних документів, яка дозволяє повністю оптимізувати і автоматизувати процес документообігу на підприємстві;
  • створення різних первинних документів, використовуючи спеціальні шаблони;
  • обмеження доступу тим чи іншим користувачам до конкретних документів;
  • проведення аудиту електронної документації за допомогою різних вбудованих інструментів програми;
  • можливість оперативного внесення виправлень і правок в електронний документ;
  • внутрішній і зовнішній обмін документами;
  • використання кваліфікованого електронного підпису для захисту документів від несанкціонованого доступу, перегляду та зміни.

Переваги роботи з модулем "Електронний документообіг":

  1. Ефективність. Більшість ваших контрагентів вже впровадили електронний документообіг - програмою M.E.Doc і сертифікатами кваліфікованого електронного підпису (КЕП) користуються бухгалтери і керівники понад 500 тисяч підприємств України. Тому користуватися перевагами модуля "Електронний документообіг" ви зможете відразу.
  2. Економія. Ви зможете раз і назавжди викреслити зі списку регулярних витрат компанії папір і картриджі для друку документів, послуги пошти або кур'єра.
  3. Безпека. При роботі з комп'ютерною програмою M.E.Doc ваші документи надійно захищені від несанкціонованого втручання. Обмін первинними документами відбувається в зашифрованому вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису ЦСК "Україна", національного лідера за показником безпеки.
  4. Легітимність. Обмін первинними документами в електронному вигляді, а також реєстрація податкових накладних через інтернет, регламентовані низкою законів України, тому ви можете без сумнівів або побоювань використовувати всі можливості системи M.E.Doc.

ОТРИМАТИ РАХУНОК   ЗАДАТИ ПИТАННЯ У VIBER
Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону