Об’єднана звітність з ЄСВ та ПДФО - є рішення!


ОТРИМАТИ ДЕТАЛЬНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Як правильно сформувати об’єднану звітність з ЄСВ та ПДФО?

Питання, що наразі турбує більшість бухгалтерів.

Повідомляємо, що наразі розробником змінено механізм роботи з регламентованими звітами в BAS та 1С:Підприємство. Підтримка блоку «Регламентована звітність», який використовувався для формування звітів, розробником надалі не планується.

Ми підготували для вас опис рішень, якими зручно скористатись для формування звіту.

  • Якщо в вас немає M.E.Doc, вам підійде сервіс для електронної звітності FREDO Звіт
Програма встановлюється окремо від облікової системи. Для заповнення звітів можливе використання облікових даних.

У програмі можливий весь цикл роботи: підписання, відправка та запити про результат обробки звітів.

Сервіс безкоштовний для підприємства, яке має договір на супровід ІТС ПРОФ по BAS та 1С:Підприємство. Також можливо придбати ліцензію окремо. Вартість становить – 2 400 грн на рік, та 360 грн. для ФОП на ЕП.


  • Якщо ви користуєтесь M.E.Doc, то зручне рішення для вас - програма БДЖОЛА
БДЖОЛА інтегрується в BAS та 1С:Підприємство, в зручний та звичний для вас інтерфейс. То ж не потрібно встановлювати і вивчати якусь нову програму та розбиратись з необхідними налаштуваннями.

БДЖОЛА заповнить звіт обліковими даними та завантажить у M.E.Doc..

Завдяки інтеграції з програмою для обліку, БДЖОЛА передає в M.E.Doc податкові накладні, звіти та первинні документи «в один клік», що виключає ручне створення.

БДЖОЛА оновлюється автоматично, тому у вас завжди є доступ для передачі актуальних форм звітів та ПН.

Вартість ліцензійного супроводу 1 400 грн на рік.

Але! Для клієнтів нашой компаніі по BAS та M.E.Doc ДІЄ ЗНИЖКА до 50%.

Якщо БДЖОЛА у вас вже є, дзвоніть нам, будь ласка - допоможемо сформувати звіт.


  • Якщо є M.E.Doc та можливість сформувати звіт вручну
Заповнення звіту в M.E.Doc - програмі для електронного документообміну.

M.E.Doc – основне рішення для електронної звітності в Україні.

Користувачі гарантовано використовують актуальні форми.

Для зручності в програмі реалізовані необхідні довідники, автоматичне заповнення полів та підказки по формуванню.

Вартість супроводу від 1700 для юридичної особи та від 340 грн на рік для ФОП


Встановлення і налаштування програм ми робимо віддалено за декілька хвилин, що цілком безпечно та дозволить вам швидко вирішити питання.

В перевагах кожного з варіантів допоможуть розібратися наші фахівці.

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону