24.06.2020 Зазуля К.

 
 

Вартість участі в вебінарі – 510 грн.


АНАЛІЗУЄМО ЗМІНИ ДО ПКУ : ПДВ, ПОДАТОК НА ПРИБУТОК, ПДФО,
РОБОТА ФОПІВ ТА НОВЕ У ПЕРЕВІРКАХ. ПІДСУМКИ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2020 ТА ЗВІТНІСТЬ.


1. Аналізуємо зміни до НКУ, прийняті законом 466-IX (він же законопроєкт 1210): зміни з податку на прибуток, ПДВ, ПДФО, нові штрафи, зміни, що стосуються ФОПів. 

2. Як закрити ФОП.


2.1. Безпечний алгоритм процедури закриття. Які особливості містить кожен з етапів: ЄДРПОУ, банк, ДПС, ЄСВ, ПФУ, ЕЦП.
2.2. Хто і коли буде перевіряти. Що відповісти, якщо зателефонують з податкової і будуть наполягали подати заяву про призначення перевірки.
2.3. Поговоримо про відповідальність фізичної особи – уже не підприємця. Перед ким нести відповідальність? Чи можна забути про борги перед контрагентами? Чи можна простити боржникам?
2.4. Про який архів документів при ліквідації йдеться, якщо ФОП-єдиноподатник не веде обліку.
2.5. Закриватись чи не закриватись? Є варіанти?

3. Уточнений розрахунок з ПДВ.

3.1. Аналіз ситуації з Переліком №224. Як за словом "пільга" приховано фіскальну позицію контролюючого органу.
3.2. План дій при поданні Уточнюючого розрахунку, якщо ПДВ за уточнений період підлягає донарахуванню або зменшенню. Форма УР одна, а наслідки різні.
3.3. Особливості заповнення "містичного" 18.2 рядочку УР.
3.4. Коли подати і як правильно заповнити УР, щоб: - врятувати для періоду, за який вже подана декларація, кредит за невчасно зареєстрованою накладною; - зменшити зобов’язання за поданою декларацією.
3.5. Як переконати контрагента зареєструвати РК з мінусом.

4. Нові критерії блокування податкових накладних.

4.1. Ноу-хау від податкової: відсутність основних засобів у ФОП як причина блокування.
4.2. Навіщо ФОПу подавати 20-ОПП.

5. Простій - вперше, та на жаль не востаннє.

5.1. Як відобразити простійні витрати, щоб не спотворити собівартість продукції.
5.2. Розподіл загальновиробничих витрат в безреалізаційному періоді.
5.3. Як в обліковій програмі 1С відобразити простій і заповнити табель робочого часу.
5.4. Нарахування амортизації під час простою: чи потрібно зменшувати витрати і як це зробити.

6. Електронний цифровий підпис.

6.1. Що змінилось в 2020 році?
6.2. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) та електронний підпис (ЕП): суть та відмінності.
6.3. ТОКЕНИ – чи обов’язкові вони?
6.4. Виготовляємо КЕП для посадових осіб: поговоримо про особливості, які залишились "за кадром" нормативних документів.


Вартість участі в вебінарі – 510 грн.


ДОРОГІ УЧАСТНИКИ ВЕБІНАРУ!

Якщо ви маєте особисті запитання до лектора, натисність, будь ласка, кнопку нижче, заповніть форму та надійшліть її до 20 червня включно. Христина буде намагатися відповісти на максимальну кількість ваших запитів в рамках вебінару.

ЗАПИТАННЯ ЛЕКТОРУ
До зустрічі он-лайн! 


Распечатать программу
Cвязь
с горячей линией

Ожидайте, пожалуйста, звонок на ваш мобильный телефон

00мин: 30сек

Для мгновенной связи с горячей линией введите, пожалуйста, свой номер мобильного телефона