КЕП

Кваліфікований електронний підпис - обов'язковий атрибут сучасного бізнесу. З КЕП можна без зусиль підписати звіт, зареєструвати податкову накладну, відправити документ контрагенту, подивитись необхідну інформацію на веб-сервісах та інше. Використання КЕП значно економить найважливіший ресурс – час.

Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг (КНЕДП) – організації, які видають і обслуговують КЕП. ТОВ "ЦСК "Україна" обслуговує 95% користувачів електронного підпису нашої країни та працює вже більше 20 років. Оформити КЕП дуже просто та швидко. Процедура отримання електронного підпису відповідає державним стандартам.

Для того щоб вперше отримати електронний підпис, потрібно відвідати офіс ЦСК. В подальшому продовжити термін дії КЕП можна не виїжджаючи з офісу, скориставшись автопродовженням сертифікатів. Сучасний і зручний процес отримання послуг та досвідчені фахівці - отримання КЕП принесе вам одне задоволення!

Важливо правильно обрати спеціалістів, які будуть супроводжувати вашу КЕП. Безперечно, перевагу варто віддати професіоналам.

Запрошуємо вас отримати КЕП ЦСК "Україна" в LOPAN GROUP

ОФОРМИТИ КЕП ОНЛАЙН ОФОРМИТИ КЕП У СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ

Ми працюємо в сфері електронного документообігу та обслуговування програмного забезпечення понад 15 років. Саме наш сервісний центр одним з перших у Харкові почав видавати електронний підпис. Підтримка від наших досвідчених спеціалістів та участь у вирішенні практичних питань – запорука безперебійної, легкої та безтурботної роботи з КЕП. LOPAN GROUP входить в мережу магазинів електронних послуг "Твій час".

Відгуки бухгалтерів Досвід
Довіра клієнтів для нас дуже важлива. Думки професіоналів про нашу роботу почитайте тут

Наші фахівці знають про КЕП абсолютно все. Кожен співробітник щорічно проходить навчання і сертифікацію в ЦСК "Україна"

Ми на зв'язку Комплексне обслуговування
Гаряча лінія з безкоштовним call-back на мобільний - ви економите гроші і час
Більше 90% клієнтів обслуговуються у нас комплексно, отримуючи консультації щодо використання бухгалтерського ПЗ та електронного документообігу

Після отримання електронного підпису у клієнтів виникає багато питань: як використовувати електронний підпис, як налаштувати сертифікати ЦСК в програмі M.E.Doc, як укласти договори з контролюючими органами, як підписати документ, як дізнатися термін дії КЕП, що робити, якщо шлюз ДФС не приймає звіт або прийшла квитанція з помилкою, як налаштувати електронний документообіг з контрагентами та багато чого іншого.

Ми знаємо відповіді на всі питання, які виникають при роботі з КЕП, і тому створили програму підтримки клієнтів LOPAN group. Замовляйте пакет послуг із супроводу КЕП в LOPAN GROUP! Детальніше про це ви можете почитати тут.

Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону