Робота з ПРРО СОТА Каса - реєстрація електронних чеків
 
1. Авторизація у СОТА КАСА.
1.1. Авторизація у СОТА КАСА за номером телефону.
1.2. Авторизація у СОТА КАСА за особистим ключем.
2. Реєстрація каси та КЕП касира в ДПСУ.
2.1. Реєстрація господарської одиниці за допомогою Повідомлення за формою № 20-ОПП.
2.2. Реєстрація каси в ДПСУ за допомогою Заяви за формою № 1-ПРРО.
2.3. Реєстрація сертифіката касира та/або печатки каси в ДПСУ за допомогою Повідомлення щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО.
2.3. Завантаження каси з фіскального сервера ДПС.
3. Заповнення довідника номенклатура.
4. Створення та фіскалізація чеку.
5. Проведення службових операцій.
5.1. Внесення та видача готівки
5.2. Створення Z-звіту (фіскального звітного чеку).

СОТА КАСА - це сучасний програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) для онлайн реєстрації електронних чеків в державній податковій службі України (ДПСУ).

В СОТА КАСА реалізовано повний цикл роботи, від реєстрації кас і касирів в ДПСУ до формування Z-звітів. Робота з ПРРО ведеться у вашому браузері, дані зберігаються у хмарі.

Для вашої зручності реалізовано:

  • вбудовані довідники УКТ ЗЕД і номенклатури товарів та послуг, з можливістю імпорту в форматах: *.xls, *.xlsx, *.csv;
  • різні форми розрахунків: готівкові, безготівкові та комбіновані;
  • відправка чеків на e-mail, sms;
  • робота з торговим обладнанням: сканер штрих кодів, чекодрук та електронні ваги.


1. Авторизація у СОТА КАСА.

Для початку роботи требо авторизуватись у СОТА КАСА. Зробити це можна двома способами:

  • за номером телефону – дає можливість працювати одночасно з декількома організаціями у робочому вікні без додаткової авторизації;
  • за особистим ключем (КЕП) - дає можливість працювати протягом одного сеансу авторизації тільки з тією організацією, якій належить ключ КЕП.




1.1. Авторизація у СОТА КАСА за номером телефону


Для авторизації у СОТА КАСА перейдіть, будь ласка, на сайт за посиланням https://sota-buh.com.ua/account/login та натисніть на кнопку «СОТА КАСА».

Обравши авторизацію за номером телефону, необхідно попередньо пройти процедуру реєстрації. Для цього натисніть на посилання "Зареєструватися" (Мал. 1).

Мал. 1

У наступному вікні заповніть, будь ласка, прізвище, ім’я та по батькові, email (адреса електронної пошти), номер телефону та пароль. Далі встановіть відмітку в полі «Я ознайомлений і погоджуюсь з умовами обробки персональних даних та договором публічної оферти» та натисніть кнопку «Реєстрація» (Мал.2).

Мал. 2

У відповідь на вказаний номер телефону прийде SMS-повідомлення з номером коду. Введіть цей код у відповідне поле та натисніть кнопку «Підтвердити» (Мал. 3).

Мал. 3


Далі введіть, будь ласка, код ЕДРПОУ підприємства або ДРФО ФОП та натисніть кнопку «Продовжити» (Мал. 4).

Мал. 4

У наступному вікні оберіть файл вашого секретного ключа КЕП, введіть пароль і натисніть кнопку «ОК» (Мал. 5).

Мал. 5
 

Далі відкриється інформація про сертифікати. Оберіть потрібний сертифікат та встановіть відмітку «Зберегти підписанта на час сесії», та натисніть кнопку «ОК» (Мал. 6).
 

Мал. 6

Для подальшої роботи в СОТА КАСА необхідно підписати договір публічної оферти. Для цього натисніть, будь ласка, кнопку  та оберіть розділ «Мої організації» (Мал. 7).

Мал. 7

У наступному вікні оберіть організацію і натисніть кнопку «Редагувати» (Мал. 8).


Мал. 8

Далі перейдіть до розділу «Угода» (Мал. 9). У вікні, що відкрилося ознайомтесь, будь ласка, з договором оферти.

 

Мал. 9

Зверніть увагу! Договір вже підписано з боку виконавця.
Щоб укласти договір, його треба підписати. Для цього натисніть, будь ласка, «Підписати договір» (Мал.10).


Мал. 10

У наступному вікні вкажіть шлях до секретного ключа КЕП, введіть пароль та натисніть кнопку «ОК» (Мал. 11).


Мал. 11

Зверніть увагу! Сервіс «СОТА» надає послуги на основі публічного договору оферти, який необхідно обов’язково підписати. Для підписання, потрібно мати КЕП. Отримати КЕП можна всього за 20 хвилин в нашому офісі. Ознайомитися з порядком отримання КЕП можна за посиланням.

Далі необхідно заповнити інформацію в картці установи і налаштувати комплект підписів. Для цього оберіть розділ «Підприємство» і додайте, будь ласка, інформацію у поля: «Інспекція» та «ІПН платника ПДВ» (за потреби) і натисніть кнопку «Зберегти» (Мал. 12).


Мал. 12

Щоб налаштувати комплект підписів оберіть розділ «Керівництво», перевірте інформацію про керівника установи та встановіть відмітку в полі «Маю сертифікат директора» і натисніть кнопку «Зберегти» (Мал. 13).

Зверніть увагу! Якщо підприємство використовує КЕП печатки для подачі звітності становіть, будь ласка, додаткову відмітку в полі «Маю сертифікат печатки».


Мал. 13

Реєстрацію в кабінеті СОТА КАСА завершено. Наступний крок - реєстрація каси та КЕП касирів (розділ 2 цієї інструкції).



1.2. Авторизація у СОТА КАСА за особистим ключем


Для авторизації у СОТА КАСА перейдіть, будь ласка, на сайт за посиланням https://sota-buh.com.ua/account/login, оберіть розділ «СОТА КАСА» і натисніть кнопку «Увійти за допомогою особистого ключа» (Мал. 14).


Мал. 14



У наступному вікні вкажіть шлях до секретного ключа КЕП, введіть пароль та натисніть кнопку «ОК» (Мал. 15).


Мал. 15

Якщо у вказаному каталозі зберігається декілька КЕП – оберіть той, за яким відбуватиметься авторизація та натисніть кнопку «ОК» (Мал. 16).


Мал. 16

У наступному вікні з’явиться інформація за обраним сертифікатом, перевірте інформацію та натисніть, будь ласка, кнопку «ОК» (Мал. 17).


Мал. 17

Далі встановіть відмітку в полі «Я ознайомлений та погоджуюсь з умовами обробки персональних даних» і натисніть кнопку «Погоджуюсь» (Мал. 18).


Мал. 18
 
 

Для подальшої роботи в СОТА КАСА необхідно підписати договір публічної оферти. Для цього натисніть, будь ласка, кнопку  та оберіть розділ «Мої організації» (Мал. 19).


Мал. 19
 


В наступному вікні оберіть вашу організацію і натисніть кнопку «Редагувати» (Мал. 20).

Мал. 20 

Далі перейдіть до розділу «Угода» (Мал. 21). У вікні, що відкрилося ознайомтесь, будь ласка, з договором оферти. .

Мал. 21

Зверніть увагу! Договір вже підписано з боку виконавця.

Щоб укласти договір, його треба підписати. Для цього натисніть, будь ласка, «Підписати договір» (Мал.22).  

Мал. 22

У наступному вікні вкажіть шлях до секретного ключа КЕП та натисніть кнопку «ОК» (Мал. 23).

Мал. 23

Зверніть увагу! Сервіс «СОТА» надає послуги на основі публічного договору оферти, який необхідно обов’язково підписати. Для підписання, потрібно мати КЕП. Отримати КЕП можна всього за 20 хвилин в нашому офісі. Ознайомитися з порядком отримання КЕП можна за посиланням.

Далі необхідно заповнити інформацію в картці установи і налаштувати комплект підписів. Для цього оберіть розділ «Підприємство» і додайте, будь ласка, інформацію у поля: «Інспекція» та «ІПН платника ПДВ» (за потреби) і натисніть кнопку «Зберегти» (Мал. 24).

Мал. 24

Щоб налаштувати комплект підписів оберіть розділ «Керівництво», перевірте інформацію про керівника установи та встановіть відмітку в полі «Маю сертифікат директора» і натисніть кнопку «Зберегти» (Мал. 25). Зверніть увагу! Якщо підприємство використовує КЕП печатки для подачі звітності встановіть, будь ласка, додаткову відмітку в полі «Маю сертифікат печатки».

Мал. 25

Реєстрацію в кабінеті СОТА КАСА завершено. Наступний крок - реєстрація каси та КЕП касирів (розділ 2 цієї інструкції).


2. Реєстрація каси та КЕП касира в ДПСУ.

Фіскалізація чеків відбувається за допомогою КЕП. Для роботи з ПРРО треба мати дійсний сертифікат співробітника, ФОП або печатки для РРО. Отримати КЕП можна в нашому офісі всього за 20 хвилин. Ознайомитися з порядком отримання КЕП можна за посиланням.

Для успішної фіскалізації чеків необхідно зареєструвати касу та надати інформацію про КЕП касира та/або Печатки каси в ДПСУ.

Реєстрація каси та КЕП відбувається у декілька кроків:
  • Реєстрація господарської одиниці – об’єкта оподаткування за допомогою Повідомлення за формою № 20-ОПП (J/F 1312003);
  • Реєстрація каси в ДПСУ за допомогою Заяви за формою № 1-ПРРО (J/F 1316604);
  • Реєстрація сертифіката касира та/або печатки каси в ДПСУ за допомогою Повідомлення щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО (J/F 1391802).


Якщо реєстраційні документи вже були подані, перейдіть, будь ласка, до пункту 2.4. цієї інструкції для завантаження каси з фіскального сервера ДПС.


2.1. Реєстрація господарської одиниці за допомогою Повідомлення за формою № 20-ОПП


Для того, щоб повідомити контролюючий орган про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, через які провадиться діяльність, слід подати Повідомлення про об’єкти оподаткування форма 20-ОПП (J/F 1312003).

Для створення Повідомлення перейдіть, будь ласка, на сайт за посиланням https://sota-buh.com.ua/account/login та авторизуйтесь. Далі оберіть розділ «Документи», натисніть кнопку «Створити» та оберіть документ Ф. 20-ОПП (Мал. 26).

Мал. 26

Розділи 1 і 2 заповнюються автоматично на основі інформації з картки установи.

У Розділі 3, вкажіть, будь ласка, інформацію стосовно вашої господарської одиниці. Для заповнення граф розділу натисніть кнопку  у відповідному полі:

Графа 2 «Код ознаки надання інформації» – заповнюється за допомогою вибору відповідного коду ознаки з довідника (Мал. 27):

1 – при реєстрації нового об’єкту оподаткування;
3 – при зміні адреси, типу, найменування та інших відомостей про об’єкт оподаткування;
6 – при зміні призначення об’єкту оподаткування або його перепрофілювання. У цьому випадку інформація про господарську одиницю подається двома рядками: у першому рядку подається інформація про закриття об’єкту оподаткування (код 6), у другому рядку подається оновлена інформація (код 1);

Мал. 27

Графа 3 «Тип об’єкта оподаткування» – заповнюється шляхом вибору значення з регламентованого довідника типів об'єктів оподаткування;

При додаванні інформації у графу відкриється довідник «Господарскі одиниці/акцизні склади» натисніть, будь ласка, кнопку «Додати» (Мал. 28).

Мал. 28

У наступному вікні натисніть кнопку  (Мал. 29) та оберіть відповідне значення з довідника.

Мал. 29

Графа 4 «Найменування об’єкта оподаткування» – для заповнення вкажіть назву господарської одиниці, яка буде відображатись у фіскальних чеках (Мал. 30);

Мал. 30
Графа 5 "Ідентифікатор об’єкта оподаткування" – для заповнення, вкажіть значення, що складається з коду типу об’єкта оподаткування (3 знаки – заповнюється автоматично з довідника) та ідентифікатора ГО (5 знаків – порядковий номер ГО, який визначається підприємством самостійно, наприклад 00001) (Мал. 31);

Мал. 31
 


Графи 6 – 7 "Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування" – для заповнення перейдіть, будь ласка на вкладку "Адреси" та оберіть деталізований код території КОАТУУ у відповідності до місцезнаходження господарської одиниці (код району міста, або відповідного населеного пункту);

Графа 8 "Місцезнаходження об’єкта оподаткування" – для заповнення графи вкажіть адресу розташування ГО в довіднику і натисніть "ОК" (Мал. 32);

Мал. 32

Графа 9 " Стан об’єкта оподаткування" – для заповнення оберіть, будь ласка, відповідне значення з регламентованого довідника ДПСУ;

Графа 10 " Вид права на об’єкт" – для заповнення оберіть, будь ласка, значення з регламентованого довідника ДПСУ у відповідності до права власності на об’єкт оподаткування; Графа 11 – На підставі позначки у даній графі ДПСУ бере на облік платника податків за неосновним місцем обліку в контролюючому органі за місцезнаходженням об’єкта оподаткування;

Графа 12 "Реєстраційний номер об’єкта оподаткування (зазначити у разі наявності) " – заповнюється у разі реєстрації об’єкта оподаткування у відповідному державному органі з отриманням відповідного реєстраційного номера (наприклад, таким номером є: кадастровий номер – для земельної ділянки; реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна – для нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки; номер кузова транспортного засобу – для легкового автомобіля; номер шасі транспортного засобу – для вантажного автомобіля та причепа; бортовий реєстраційний номер – для суден; реєстраційний знак – для повітряних суден тощо).

Далі Повідомлення необхідно перевірити, підписати кваліфікованим електронним підписом і відправити до ДПСУ (Мал. 33).

Мал. 33

Підтвердженням того що господарська одиниця зареєстрована, є позитивна квитанція №2: ... "ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО". Після отримання позитивної квитанції на Повідомлення за формою № 20-ОПП можна переходити до реєстрації каси.


2.2. Реєстрація каси в ДПСУ за допомогою Заяви за формою № 1-ПРРО

Каса реєструється в ДПСУ за допомогою Заяви за формою № 1-ПРРО (J/F 1316604).

Для подачі заяви перейдіть, будь ласка, на сайт за посиланням https://sota-buh.com.ua/account/login та авторизуйтесь. Далі оберіть розділ «Документи», натисніть кнопку «Створити» та оберіть документ Ф. № 1-ПРРО (Мал. 34).

Мал. 34

Розділ 1 "Дія" – для заповнення проставте, будь ласка, позначку у полі "Реєстрація";

Розділ 2 "Дані щодо суб’єкта господарювання" – автоматично заповнюється на основі даних з картки установи;

Розділ 3 "Дані щодо господарської одиниці" – для заповнення перенесіть дані господарської одиниці із зареєстрованого Повідомлення за формою № 20-ОПП. Якщо повідомлення було подано з СОТА КАСА, інформацію про ГО можна заповнити із довідника;
Графа "Назва платіжної системи" – заповнюється тільки при реєстрації програмно-технічного комплексу самообслуговування (ПТКС);

Розділ 4 "Дані щодо РРО" – для заповнення оберіть тип ПРРО, вкажіть назву та локальний номер (наприклад СОТА КАСА, локальний номер -1). Фіскальний номер при реєстрації ПРРО не зазначається;

Розділ 5 - для заповнення поставте відмітку про використання режиму офлайн або резервного ПРРО у разі відсутності зв’язку з фіскальним сервером.

Далі Заяву необхідно перевірити, підписати кваліфікованим електронним підписом і відправити до ДПСУ (Мал.35).

Мал. 35

Підтвердженням того, що касу зареєстровано, буде позитивна квитанція, в якій буде вказано фіскальний номер ПРРО.

Зверніть увагу! Якщо у вас декілька кас, заява за формою № 1-ПРРО подається на кожну касу окремо.

Далі необхідно зареєструвати КЕП касира за допомогою повідомлення.



2.3. Реєстрація сертифіката касира та/або печатки каси в ДПСУ за допомогою Повідомлення щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО


Для успішної роботи з касою необхідно зареєструвати сертифікати, за допомогою яких буде відбуватись фіскалізація чеків.

Для цього перейдіть, будь ласка, на сайт за посиланням https://sota-buh.com.ua/account/login та авторизуйтесь. Далі оберіть розділ «Документи», натисніть кнопку «Створити» та оберіть документ Ф. № 5-ПРРО (Мал. 36).

Мал. 36

В наступному вікні натисніть кнопку «Додати сертифікат» і вкажіть каталог розташування КЕП. Якщо необхідний сертифікат вже знаходиться у переліку оберіть його і натисніть кнопку «ОК» (Мал. 37).

Мал. 37

В графі "Тип підпису" оберіть "Касир" або "Старший Касир". (У табличній частині в рядку «Тип підпису» оберіть «Касир» або «Старший Касир».)

За допомогою КЕП з типом підпису «Старший Касир» можна закрити зміну, яка була відкрита з КЕП іншого касира або печатки.

Зверніть увагу! При реєстрації печатки для ПРРО необхідно обрати тип підпису «Касир» або «Старший Касир» (Мал.38).

Мал. 38

Далі Заяву необхідно перевірити, підписати кваліфікованим електронним підписом і відправити до ДПСУ.

Підтвердженням реєстрації КЕП є позитивна квитанція №2: ... "ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО".



2.4. Завантаження каси з фіскального сервера ДПС


Після отримання всіх необхідних позитивних квитанцій на відправлені документи, процедуру реєстрації каси та КЕП касира можна вважати завершеною.

Перед початком роботи з касою необхідно завантажити дані з фіскального сервера ДПС. Для цього перейдіть, будь ласка, на сайт за посиланням https://sota-buh.com.ua/account/login та авторизуйтесь. Далі оберіть розділ «Всі каси» та натисніть «Оновити список кас» (Мал. 39).

Мал. 39


У наступному вікні оберіть каталог з КЕП, який було попередньо зареєстровано у Ф. № 5-ПРРО і натисніть кнопку «ОК» (Мал. 40).

Мал. 40

Після успішного завантаження зареєстроване ПРРО з’явиться у розділі «Всі каси».

 

3. Заповнення довідника номенклатура



Заповнення інформації про товар/послугу у фіскальному чеку відбувається на основі довідника «Номенклатура». Довідник можна заповнити заздалегідь або безпосередньо під час створення фіскального чеку.

Для вашої зручності у СОТА КАСА є можливість заповнити довідник вручну, або імпортувати дані з файлу, вивантаженого з вашої облікової системи у форматі *.csv або *.dbf. Для заповнення довідника вручну перейдіть, будь ласка, до розділу «Номенклатура» та натисніть кнопку + (Мал. 41).

Мал. 41

У наступному вікні заповніть поля:

  • Артикул – введіть артикул товару/послуги;
  • Найменування – введіть назву товару/послуги;
  • Одиниця виміру – вкажіть одиницю виміру товару;
  • Міцність (для ТТН) – вкажіть числове значення;
  • Ставка ПДВ – вкажіть відсоток;
  • Ставка АП – вкажіть відсоток;
  • Вид пакування вантажу – вкажіть вид пакування;
  • Ознака імпортованого товару – встановіть позначку, якщо товар імпортовано було попередньо;
  • Тип – оберіть з довідника тип товару/послуги;
  • Ціна – вкажіть вартість;
  • Код УКТЗЕД – введіть код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД. Заповнюється для підакцизних товарів;
  • Група – група, до якої належить товар/послуга, оберіть значення з довідника;
  • Штрих-код товару/послуги. Для заповнення цього поля відскануйте штрих-код або введіть його вручну.

Після заповнення всіх необхідних даних збережіть картку номенклатури, натиснувши кнопку «ОК» (Мал. 42).

Мал. 42


Тепер цей товар/послуга може використовуватися для додавання в чек.

Створені картки номенклатури можна змінювати і видаляти. Для редагування інформації у розділі «Номенклатура» оберіть запис, дані якого необхідно змінити, та натисніть на кнопку  (Мал. 43). (Для редагування інформації у картці номенклатури, оберіть запис, дані якого необхідно змінити, та натисніть кнопку  (Мал. 43).

Мал. 43

Далі відредагуйте необхідні поля та натисніть кнопку «ОК».



4. Створення та фіскалізація чеку



Робота з ПРРО починається з відкриття зміни. Для цього перейдіть, будь ласка, у розділ «Всі каси» та натисніть кнопку «Відкрити зміну» (Мал. 44).

Мал. 44

Програма автоматично запропонує здійснити службове внесення. Вкажіть, будь ласка, суму готівки та натисніть кнопку «ОК» (Мал. 45).

Мал. 45

Для створення нового чеку натисніть кнопку «Новий чек» (Мал. 46).

Мал. 46

Далі відскануйте штрих-код товару або оберіть товар/послугу з довідника вручну. Для цього введіть назву або артикул у полі, що розташовано у верхній частині вікна. Після цього відкриється список відповідних товарів з довідника «Номенклатура», у якому оберіть потрібний запис.

Якщо товар, який необхідно додати до чеку, відсутній у програмі, його є можливість додати за допомогою кнопки .

За замовчуванням товар додається у кількості 1, за необхідності її можна змінити, вказавши необхідне значення у відповідному полі.

Інформацію про доданий товар можна також змінити або видалити за допомогою кнопки  (Мал. 47).

Мал. 47

Зверніть увагу! Штрихкод акцизної марки товару необхідно вводити під час створення чеку. Для цього натисніть, будь ласка, кнопку  біля підакцизного товару. В наступному вікні введіть або відскануйте штрихкод акцизної марки і натисніть кнопку «ОК» (Мал. 48).

Мал. 48

Після додавання всіх товарів до чеку необхідно обрати спосіб оплати та провести фіскалізацію. Область розрахункових даних по чеку знаходиться у правій частині вікна (Мал. 49). (Для цього у правій частині вікна є область розрахункових даних по чеку (Мал. 49)).

Мал. 49

Область містить елементи:

  • Разом – автоматично розраховується загальна сума покупки з табличної частини чеку;
  • Знижка – сума знижки, що була застосована до товарів у чеку;
  • Підсумок – остаточна сума до сплати;
  • Коментар – внесення додаткової інформації про чек (з коментарями можна ознайомитись у розділі «Операції» під час перегляду фіскалізованих чеків).


Способи оплати:

  • Оплата без решти – кнопка для оплати готівкою без решти, касиру не потрібно вводити суму, надану покупцем;
  • Знижка – за допомогою кнопки можна застосувати знижку до всього чека або вказати дисконтну картку чи програму лояльності;
  • Оплата готівкою – кнопка збереження чеку в базі програми, для оплати готівкою;
  • Оплата карткою – здійснення оплати за допомогою банківської картки та платіжного терміналу;
  • Комбінована оплата – оплата суми кількома частинами у різний спосіб: готівкою, бонусами, банківською карткою тощо;
  • Portmone.com – здійснення оплати за посиланням через сервіс Portmone.com, надає можливість клієнту проводити оплату з картки без використання терміналу.



Оберіть, будь ласка, необхідний спосіб оплати із запропонованих варіантів та заповніть необхідні поля, в залежності від обраних параметрів:

  • Оплата без решти – не потрібно вводити додаткової інформації. Після отримання відповідної суми коштів від покупця можна переходити до фіскалізації чека.
  • Оплата готівкою – введіть суму, яку отримали від покупця, решта розрахується автоматично.
  • Оплата карткою – натисніть кнопку «Оплата» та проведіть безготівкову оплату за допомогою платіжного терміналу.
  • Комбінована оплата – оберіть види оплати та введіть суми коштів.
Зверніть увагу! Відмінити формування чека або змінити спосіб оплати можна тільки до моменту фіскалізації чека. Для цього натисніть кнопку «Змінити чек» .

Після здійснення оплати, для фіскалізації чека, натисніть, будь ласка, кнопку «Фіскалізувати чек» (Мал. 50).

Мал. 50

Далі відбувається формування чека, передача його до ДПСУ та отримання фіскального номера.

Фіскалізований чек автоматично з’явиться в правій частині робочого вікна, оберіть необхідний спосіб надання чеку покупцю (Мал. 51).

Мал. 51

Зверніть увагу! Останній фіскалізований чек можна відмінити. Для цього натисніть, будь ласка, кнопку «Сторнувати чек», далі відбудеться автоматичне формування видаткового чеку, який буде фіскалізовано в ДПСУ. Після надання чеку покупцю, можна переходити до формування та фіскалізації наступного чеку.


5.
Проведення службових операцій


5.1.
Внесення та видача готівки.

Внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватись через РРО з використанням операцій «Службове внесення» та «Службова видача», якщо такі внесення чи видача не пов'язані з проведенням розрахункових операцій. Щоб внести або видати готівку, у робочому вікні касира натисніть, будь ласка, кнопку «Нова транзакція» (Мал. 52).

Мал. 52

У вікні, що відкриється, оберіть необхідний тип транзакції «Службове внесення» або «Службова видача». Вкажіть необхідну суму та натисніть кнопку «ОК» (Мал. 53).

Мал. 53

Далі виконається формування та відправка на сервер ДПСУ службового чеку вибраного типу. Щоб роздрукувати чек на проведення службової операції натисніть, будь ласка, кнопку «Друкувати чек» (Мал. 54).

Мал. 54

Для завершення натисніть кнопку «Готово».


5.2.
Створення Z-звіту (фіскального звітного чеку).

Z-звіт – це документ встановленої форми, який відправляється до ДПСУ та містить у собі інформацію про операції, що були проведені з моменту відкриття зміни.

Протягом однієї зміни може бути сформовано лише один Z-звіт. (Зміна - період роботи реєстратора від реєстрації першої розрахункової операції після виконання Z-звіту до виконання наступного Z-звіту).

Зверніть увагу! Максимальна тривалість зміни не повинна перевищувати 24 години. Z-звіт формується обов’язково протягом доби. Для створення Z-звіту відкрийте, будь ласка, розділ «Всі каси» та натисніть кнопку «Z-звіт» (Мал. 55).

Мал. 55

У наступному вікні натисніть, будь ласка, кнопку «ОК» для підтвердження створення звіту (Мал. 56).

Мал. 56

Для продовження створення Z-звіту натисніть кнопку «ОК» у вікні – попередженні про суму службової видачі (Мал. 57).

Мал. 57

Далі у вікні службової видачі буде відображена інформація про касира та суму видачі (Мал. 58). Натисніть, будь ласка, кнопку «ОК».


Мал. 58

Після цього виконається формування та відправка на сервер ДПСУ службового чеку видачі.

На екран буде виведено створений Z-звіт.

Для друку звіту натисніть кнопку «Друкувати звіт» (Мал. 59).

Мал. 59

Щоб закрити вікно звіту, натисніть кнопку «Готово». Далі буде виконано закриття зміни, занесення даних до фіскальної пам’яті ПРРО та обнуління оперативної пам’яті ПРРО.

Робоча зміна закриється та фіскальний звітний чек відправиться до ДПСУ.

Шановний бухгалтер! Всі додаткові питання стосовно інструкції ви можете задати за телефоном нашої гарячої лінії техпідтримки 0 800 750 855 безкоштовно з мобільного по Україні.

Приємної роботи.




Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону