РОБОТА З ПРОГРАМОЮ INFOBOX (АКТУАЛЬНА ТА ДОСТОВІРНА ИНФОРМАЦІЯ ІЗ ОФІЦІАЛЬНИХ ДЖЕРЕЛ В BAS)
1. | Встановлення платформи LOPAN SOFT | |
2. | Робота з програмою INFOBOX | |
2.1. | Отримання даних про юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ФОП) | |
2.2. | Отримання даних про фізичну особу |
Програма INFOBOX розроблена нашими програмістами для пошуку у реєстрах інформації про юридичних осіб, ФОП, фізичних осіб та інтеграції отриманих даних безпосередньо у вашу облікову систему BAS.
У даній інструкції розглянуто встановлення програми INFOBOX на прикладі конфігурації BAS Бухгалтерія. Для інших конфігурацій процес встановлення аналогічний.
1. Встановлення програми LOPAN SOFT.
Для того, щоб встановити платформу LOPAN SOFT завантажте, будь ласка, ось цей файл, та розпакуйте отриманий архів "LOPAN_soft.zip".
У конфігурації BAS Бухгалтерія відкрийте, будь ласка, меню "Адміністрування" - "Друковані форми, звіти та обробки" - "Додаткові звіти та обробки" та натисніть кнопку "Створити". У вікні оберіть файл "LOPAN_soft_v2.0.epf" з того каталогу, який ви попередньо зберегли, та натисніть "Відкрити". Далі натисніть на посилання "Не визначено" у полі "Розміщення" (Мал. 1).

Мал. 1
У наступному вікні встановіть позначку
Для доступу до платформи LOPAN SOFT користувачам необхідно додати права. Для цього у табличній частині вікна "Додаткова обробка (створення)" встановіть, будь ласка, курсор миші до колонки "Швидкий доступ" та натисніть на кнопку
Після заповнення усіх необхідних полів натисніть кнопку "Записати і закрити".
Платформа LOPAN SOFT встановлена. Для роботи з програмою INFOBOX необхідно її запустити.
2. Робота з програмою INFOBOX.
Для початку роботи з програмою INFOBOX у конфігурації BAS Бухгалтерія відкрийте, будь ласка, меню "Купівлі" або "Продажі" у розділі "Сервіс" виберіть пункт "Додаткові обробки" та натисніть кнопку "Виконати".
У вікні оберіть організацію, по якій будете працювати з програмою INFOBOX, та натисніть кнопку з назвою програми (Мал. 4).
У вікні оберіть організацію, по якій будете працювати з програмою INFOBOX, та натисніть кнопку з назвою програми (Мал. 4).
Перед вами відкриється головне вікно програми.
2.1. Отримання даних про юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Для пошуку контрагента у відкритих державних реєстрах перейдіть, будь ласка, на вкладку "Контрагенти (юр.особи та ФОП)", оберіть необхідну форму власності контрагента "юр. особа" або "ФОП", встановіть позначку
Зверніть увагу! Залежно від обраного виду запиту, поля, доступні для заповнення із реєстрів, підсвічуються жовтим кольором.

Мал. 5
Після введення коду ЄДРПОУ програма автоматично перевірить, чи є даний контрагент в інформаційній базі BAS:
- Якщо в інформаційній базі вже була створена картка контрагенту, програма повідомить про це та дані по контрагенту з’являться у блоці "Дані із довідника "Контрагенти". Для отримання інформації з реєстрів натисніть, будь ласка, кнопку "Отримати дані з реєстрів" (Мал. 6).
- Якщо у інформаційній базі дані по контрагенту відсутні, відкриється інформаційне вікно (Мал. 7). Для отримання інформації з реєстрів перевірте, будь ласка, правильність вибору виду запиту та натисніть кнопку "Отримати дані з реєстрів".
Отримані дані з реєстрів відобразяться у нижній частині вікна та у блоці "Дані із запиту" (Мал. 8).
Далі натисніть, будь ласка, кнопку "Перенести всі дані". Поля розділу "Дані із запиту" будуть перенесені до розділу "Дані із довідника "Контрагенти" для подальшого заповнення картки контрагента в інформаційній базі BAS.
Зверніть увагу! В програмі також передбачено по строкове перенесення даних, отриманих з реєстрів. Якщо необхідно використовувати не всі дані, натисніть, будь ласка, кнопку
біля полів, дані з яких необхідно перенести для подальшого заповнення картки контрагента. (Мал. 9).
Зверніть увагу! На вкладці "Налаштування" у блоці "Збереження даних" можна вказати папки довідника для створення нових контрагентів. Для цього встановіть позначку
Після того як потрібні дані для заповнення картки контрагента перенесені, натисніть, будь ласка відповідну кнопку:
- "Оновити контрагента", якщо картка контрагента вже є в інформаційній базі (Мал. 11).
- "Створити контрагента", якщо картки контрагента в інформаційній базі немає (Мал. 12).
Далі для підтвердження запису контрагента натисніть "Так" (Мал. 13).
Зверніть увагу! Дані контрагента, отримані з реєстрів, можна роздрукувати. Для цього в нижній частині вкладки "Контрагенти (юр. особи та ФОП)" натисніть кнопку "Переглянути/роздрукувати". У наступному вікні програма виведе інформацію про контрагента. Для друку натисніть, будь ласка, значок
Робота щодо заповнення карток контрагентів юридичних осіб та ФОП даними з реєстрів завершена.
2.2. Отримання даних про фізичну особу.
Для отримання інформації про фізичну особу з відкритих державних реєстрів перейдіть, будь ласка, на вкладку "Фізичні особи".
Далі у полі "ПІБ" введіть прізвище, ім’я та по батькові українською мовою та натисніть кнопку "Отримати дані з реєстрів" (Мал. 15).
Зверніть увагу! Для отримання інформації про фізичну особу виконується окремий запит на вкладці "Фізичні особи".
У результаті запиту програма видасть таку інформацію по фізичній особі:
- чи є керівником;
- чи зареєстрований ФОП;
- чи є учасником у судовому процесі;
- чи є платником аліментів;
- інша інформація.
Дані про фізичну особу, отримані з реєстрів, можна роздрукувати. Для цього натисніть, будь ласка, значок
Робота по отриманню інформації про фізичну особу завершена.
Шановний бухгалтер! Всі додаткові питання стосовно інструкції ви можете задати за телефонами:
Якщо ви в Україні - набирайте 0800750855.
Якщо ви за кордоном - пишіть чи дзвоніть нам:
+380996822560 (telegram/viber)
+380952231484 (telegram/viber)
або користуйтеся нашим ботом в telegram: @lopangroupbot
Приємної роботи!