РОБОТА С ПРОГРАМОЮ INFOBOX (АКТУАЛЬНА ТА ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ З ОФІЦІАЛЬНИХ ДЖЕРЕЛ НА ПРИКЛАДІ УТП)

1. Встановлення платформи LOPAN SOFT
2. Робота з програмою INFOBOX
2.1. Отримання даних про юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ФОП)
2.2. Отримання даних про фізичну особу


Програма INFOBOX розроблена нашими програмістами для пошуку у реєстрах інформації про юридичних осіб, ФОП, фізичних осіб та інтеграції отриманих даних безпосередньо у вашу облікову систему. 

У даній інструкції розглянуто встановлення програми INFOBOX на прикладі конфігурації Управління торговим підприємством.


1. Встановлення платформи
LOPAN SOFT
 
Для того, щоб встановити платформу LOPAN SOFT завантажте, будь ласка, ось цей файл, та розпакуйте отриманий архів "LOPAN_soft.zip".

У конфігурації Управління торговим підприємством оберіть, будь ласка, "Сервіс" - "Зовнішні друковані форми і обробки" - "Зовнішні обробки" та натисніть кнопку "Додати". У вікні натисніть кнопку "Замінити файл зовнішньої обробки"  оберіть файл "LOPAN_soft_v1.2.epf" з того каталогу, який ви попередньо зберегли, та натисніть "ОК" (Мал. 1).

Мал. 1

Платформа LOPAN SOFT" встановлена. Для роботи з програмою INFOBOX необхідно її запустити.


2.
Робота з програмою INFOBOX.

Для початку роботи з програмою INFOBOX оберіть, будь ласка, "Сервіс" - "Зовнішні друковані форми і обробки" - "Зовнішні обробки" та натисніть на рядку LOPAN SOFT подвійним кліком миші.

У вікні оберіть організацію, по якій будете працювати з програмою INFOBOX, та натисніть кнопку з назвою програми (Мал. 2). 

Мал. 2


Перед вами відкриється головне вікно програми.


2.1. Отримання даних про юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

Для пошуку контрагента у відкритих державних реєстрах перейдіть, будь ласка, на вкладку "Контрагенти (юр.особи та ФОП)", оберіть необхідну форму власності контрагента "юр. особа" або "ФОП", встановіть позначку  біля необхідного вам запиту та введіть код ЄДРПОУ (Мал. 3).

Зверніть увагу! Залежно від обраного виду запиту, поля, доступні для заповнення із реєстрів, підсвічуються жовтим кольором.

Після введення коду ЄДРПОУ натисніть кнопку "Enter" на клавіатурі і програма автоматично перевірить, чи є даний контрагент в обліковій системі:

  • Якщо в інформаційній базі вже була створена картка контрагенту, програма повідомить про це та дані по контрагенту з’являться у блоці "Дані з довідника "Контрагенти". Для отримання інформації з реєстрів натисніть, будь ласка, кнопку "Отримати дані з реєстрів" (Мал. 4).

Мал. 4

  • Якщо у інформаційній базі дані по контрагенту відсутні, відкриється інформаційне вікно (Мал. 5). Для отримання інформації з реєстрів перевірте, будь ласка, правильність вибору виду запиту та натисніть кнопку "Отримати дані з реєстрів".

Мал. 5

Отримані дані з реєстрів відобразяться у нижній частині вікна та у блоці "Дані з запиту" (Мал. 6).

Рис. 6

Далі натисніть, будь ласка, кнопку "Перенести всі дані". Поля розділу "Дані із запиту" будуть перенесені до розділу "Дані з довідника "Контрагенти" для подальшого заповнення картки контрагента в обліковій системі.

Зверніть увагу! В програмі також передбачено по строкове перенесення даних, отриманих з реєстрів. Якщо необхідно використовувати не всі дані, натисніть, будь ласка, кнопку  біля полів, дані з яких необхідно перенести для подальшого заповнення картки контрагента. (Мал. 7).

Мал. 7


Зверніть увагу! На вкладці "Налаштування" у блоці "Збереження даних" можна вказати папки довідника для створення нових контрагентів. Для цього встановіть позначку "Запитувати вид контрагента (покупець/постачальник)" та оберіть папки у відповідних полях.  Також оберіть данні для створення договору для нових контрагентів (Мал. 8).

Мал.8

Після того як потрібні дані для заповнення картки контрагента перенесені, натисніть, будь ласка відповідну кнопку:

  • "Оновити контрагента", якщо картка контрагента вже є в інформаційній базі (Мал. 9).

Мал.9
 
  • "Створити контрагента", якщо картки контрагента в інформаційній базі немає (Мал. 10).

Мал. 10

Далі для підтвердження запису контрагента натисніть "Так" (Мал. 11).

Мал. 11

Зверніть увагу!
Дані контрагента, отримані з реєстрів, можна роздрукувати. Для цього в нижній частині вкладки "Контрагенти (юр. особи та ФОП)" натисніть кнопку "Подивитися/надрукувати". У наступному вікні програма виведе інформацію про контрагента. Для друку натисніть, будь ласка, значок  у верхньому меню облікової системи (Мал. 12).

Мал. 12

Робота щодо заповнення карток контрагентів юридичних осіб та ФОП даними з реєстрів завершена.


2.2. Отримання даних про фізичну особу.

Для отримання інформації про фізичну особу з відкритих державних реєстрів перейдіть, будь ласка, на вкладку "Фізичні особи".

Далі у полі "ПІБ" введіть прізвище, ім’я та по батькові українською мовою та натисніть кнопку "Отримати дані з реєстрів" (Мал. 13).

Зверніть увагу! Для отримання інформації про фізичну особу виконується окремий запит на вкладці "Фізичні особи".

Мал. 13

У результаті запиту програма видасть таку інформацію по фізичній особі:

  • чи є керівником;
  • чи зареєстрований ФОП;
  • чи є учасником у судовому процесі;
  • чи є платником аліментів;
  • інша інформація.

 Дані про фізичну особу, отримані з реєстрів, можна роздрукувати. Для цього натисніть, будь ласка, значок  у верхньому меню облікової системи (Мал. 14).

Мал. 14

Робота по отриманню інформації про фізичну особу завершена.


Шановний бухгалтер! Всі додаткові питання стосовно інструкції ви можете задати за телефонами:

Якщо ви в Україні - набирайте 0800750855.

Якщо ви за кордоном - пишіть чи дзвоніть нам:
+380996822560 (telegram/viber)
+380952231484 (telegram/viber)
або користуйтеся нашим ботом в telegram: @lopangroupbot

Приємної роботи!

Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону