BAS Управління торгівлею

"BAS Управління торгівлею" – сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Рішення дозволяє:

  • збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства;
  • працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан підприємства;
  • швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.

Продукт автоматизує так і задачі:

  • планування та плановий і фактичний аналіз продажів, закупівель, збирання (розбирання);
  • управління продажами, поставками, складськими запасами;
  • управління відносинами з постачальниками та замовниками;
  • управління замовленнями;
  • самообслуговування клієнтів через web;
  • робота торгових представників;
  • обробка претензій;
  • управління грошовими коштами;
  • облік і аналіз комерційних витрат;
  • управління взаєморозрахунками;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • інтеграція з торговим обладнанням;
  • аналітична звітність з торгової діяльності;
  • спільна робота з BAS Роздрібна торгівля та "BAS Бухгалтерія".

Планування продажів

Прогнозування продажів може виконуватися в розрізі окремих складів або в розрізі форматів магазинів (складів), в розрізі менеджерів, клієнтів або окремих угод з клієнтами. План продажів фіксується на певний період часу із заданою періодичністю плану: тиждень, декада, місяць, тощо. Програма надає звіти для планового та фактичного аналізу виконання планів усіх видів.

Планування закупівель

Планування можна здійснювати з різним ступенем деталізації. Під час планування можуть використовуватися джерела даних:

  • планові і фактичні обсяги закупівель і продажів;
  • обсяги замовлень;
  • товарні залишки та інші джерела.

Також передбачена можливість планування збирання (розбирання) у кількісних показниках. Є можливість формування замовлень постачальнику на підставі планів закупівлі та планів збирання, а також формування замовлень на збирання (розбирання) на підставі планів складання збирання (розбирання).

Застосування для управління продажами в роздрібній мережі

Програма дозволяє автоматизувати управління продажами через власну мережу магазинів. Для мережі магазинів є можливість:

  • формування асортименту товарів відповідно до форматів магазинів (супермаркет, магазин біля будинку, бутик тощо);
  • встановлення кількісних обмежень (квот) для категорій товарів у магазинах різних форматів;
  • визначення складу товарної категорії – які саме товари будуть представляти кожну категорію в кожному форматі;
  • визначення ролі товару в асортименті, стадії асортименту і призначення виду цін для товарів асортименту;
  • проведення аналізу асортименту.

Залежно від формату магазинів застосовуються різні схеми автоматизації.

Інтеграція зі спеціалізованим рішенням, встановленим у магазинах.

Для управління продажами в роздрібній мережі рекомендується використовувати "BAS Управління торгівлею" у зв’язці з рішенням "BAS Роздрібна торгівля" або одним із галузевих рішень на базі "BAS Роздрібна торгівля". Така схема забезпечує:

  • в офісі – максимальні можливості управління складами, управління взаємовідносинами з постачальниками, планування й аналіз продажів у різних розрізах, організації акцій підвищення лояльності покупців;
  • у магазині – автономну роботу, не залежну від надійності каналу зв’язку з офісом, зручне, функціональне робоче місце касира.

Продажі в магазині, автоматизованому за допомогою "BAS Управління торгівлею"

Роздрібні операції можуть також виконуватися й безпосередньо в "BAS Управління торгівлею". В цьому випадку можна використовувати різне торгове обладнання та реєстратори розрахункових операцій (РРО): фіскальні реєстратори, сканери штрих-кодів, електронні ваги, термінали збору даних, тощо.

Продажі в неавтоматизованих (віддалених) точках

Програма автоматизує роботу з віддаленими торговими точками, у яких не забезпечений доступ до інформаційної бази. Наприклад, це можуть бути невеликі магазини, торгові павільйони, ярмаркові місця, тощо.

У торговій точці реєстратори розрахункових операцій (РРО) використовуються тільки для реєстрації грошових сум, отриманих від покупців, чого досить для дотримання поточних правил використання РРО в Україні. Передбачається, що в момент здійснення продажу цей продаж не реєструється в програмі. За завершенням періоду торгова точка передає в касу торгового підприємства грошові кошти, отримані в результаті продажу товарів покупцям впродовж цього періоду.

Управління запасами

Спрощене підтримання запасів на складі, пов’язане з виконанням завдань:

  • контроль поточного залишку товарів на складі;
  • визначення максимального і мінімального об’єму запасів;
  • розрахунок середньоденного споживання товарів;
  • визначення постачальника й умови роботи з ним;
  • формування замовлень постачальникам на ту кількість товарів, яка необхідна для підтримки запасу.

Управління закупівлями

Для управління закупівлями передбачені різні можливості:

  • підбір постачальників товарів;
  • різні умови закупівель;
  • підтримка різних схем прийому товарів від постачальника;
  • різні варіанти формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • корегування й закриття замовлень постачальникам;
  • моніторинг цін постачальників;
  • оформлення поставки товарів;
  • складання графіків поставок і графіків платежів;
  • коригування надходжень і повернення постачальникам.

Реалізований детальний оперативний облік товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів товарів на підприємстві.

Управління складом

Реалізований детальний оперативний облік товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів товарів на підприємстві.

Прикладне рішення дозволяє:

  • управляти залишками товарів в різних одиницях виміру на безлічі складів
  • вести окремий облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію
  • деталізувати розташування товару на складі за місцями зберігання, дозволяє оптимізувати збирання товарів на складі
  • враховувати серії товарів (серійні номери, терміни придатності тощо)
  • задавати довільні характеристики товарів (колір, розмір, інші)
  • враховувати податковий код (код УКТЗЕД, КВЕД, ознаку імпортного товару) і номер ВМД
  • оформляти операції збирання/розбирання товарів
  • резервувати товари

Регламентований облік згідно з українським законодавством

В рішенні ведеться облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і єдиного податку.

Підсистема обліку ПДВ призначена для виписки податкових документів.

Передбачено автоматичне нарахування податкових зобов'язань і кредиту. Підтримуються наступні моменти нарахування податкових зобов'язань і кредиту:

  • за першою подією;
  • по оплаті;
  • по відвантаженню.

Спільна робота з бухгалтерськими програмами

Прикладні рішення "BAS Управління торгівлею" і "BAS Бухгалтерія" можна використовувати для роботи в спільному режимі. Одночасне використання двох програм надає:

  • підвищення ефективності управління торговим підприємством;
  • консолідацію даних управлінського та бухгалтерського обліку;
  • наявність в конфігурації "BAS Управління торгівлею" всіх даних, необхідних для управління торговим підприємством;
  • наявність в конфігурації "BAS Бухгалтерія" всіх даних, необхідних для регламентованого обліку та складання звітності;
  • можливість роботи співробітників в звичному для себе середовищі:
    • бухгалтери працюють в конфігурації "BAS Бухгалтерія";
    • менеджери працюють в конфігурації "BAS Управління торгівлею".

Обмін даними між конфігураціями проводиться на рівні документів та довідкової інформації.


Вартість програмного продукту: 8400 грн
.
 
ОТРИМАТИ РАХУНОК   ЗАДАТИ ПИТАННЯ У VIBER
Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону