- BAS Бухгалтерія
- BAS Бухгалтерія. КОРП
- BAS Роздрібна торгівля
- BAS Управління торгівлею
- BAS АГРО. Бухгалтерія
- BAS Комплексне управління підприємством
BAS Комплексне управління підприємством

"BAS Комплексне управління підприємством" - це комплексне програмне рішення для управління малим та середнім бізнесом. Застосування конфігурації поліпшує процеси взаємодії підрозділів та підвищує продуктивність праці на підприємстві.
- Облік банківських розрахунків та еквайрингових операцій з моменту створення платежу до надходження коштів на рахунок. Система дозволяє контролювати розмір банківської комісії та списання повернень за платежами.
- Облік фінансових результатів: точки продажів, асортимент, проекти. Розподіл собівартості продукції та виторгу за індивідуальними правилами, в залежності від аналітики продаж.
- Заявки на витрату коштів та контроль виконання відповідних платежів за індивідуальними маршрутами.
- Інструменти для інвентаризації каси та банку.
- Платіжний календар, можливість завчасно формувати платіжні документи.
- Формування аналітичної фінансової звітності.
Бюджетування
- Можливість індивідуально налаштувати структуру бюджету підприємства за допомогою інтуїтивно-зрозумілого інтерфейсу - "Таблична модель бюджетування".
- Планування бюджету в різних типах валют.
- Історія змін за статтями бюджету і можливість редагувати та переглядати примірники бюджету з однієї форми.
- Автоматичний розрахунок статей бюджету та розшифровка вихідних даних.
- Планові показники можуть розраховуватись на основі різних джерел даних.
- Збереження декількох версій бюджетів дає можливість згортати, видаляти, порівнювати версії бюджетів та повертатись до показників попередньої версії.
- Економічне прогнозування.
- Планово-фактичний аналіз результатів.
Показники ефективності діяльності та їх аналіз
- Ієрархічна модель ключових показників діяльності (KPI).
- Порівняння різних показників ефективності.
- Розшифровка цільових показників та моніторинг змін.
- Проведення аналізу фінансових результатів підприємства за різними напрямами.
- Можливість формувати результати в звітах різної графічної форми.
Бухгалтерський та податковий облік
- штатний розклад та робота з ним;
- договори підряду;
- резерв відпусток;
- різні методи розрахунку відпрацьованого часу;
- різні способи нарахування заробітної плати: погодинна, відрядна та їх різновиди;
- розрахунок заробітної плати за індивідуальними формулами;
- розрахунок винагороди за працю за показниками ефективності діяльності підприємства;
- нарахування заробітної плати та інших доходів;
- взаєморозрахунки зі співробітниками у безготівковій та готівковій формі;
- розрахунок податків та утримань з заробітної плати;
- автоматичне формування звітів 1ДФ та ЄСВ;
- керування персональними даними співробітників;
- рух кадрів та заповнення відповідної звітності;
- аналіз ефективності роботи персоналу та фонду оплати праці.
Виробництво
- Облік витрат за кількістю або вартістю;
- Облік незавершеного виробництва;
- Розрахунок незавершеного виробництва на кінець звітного періоду;
- Списання витрат на собівартість;
- Аналіз структури собівартості випуску;
- Облік витрат в розрізі видів діяльності;
- Автоматичне закриття місяця за допомогою спеціального майстра.
Продажі
Управління продажами на всіх етапах процесу та контроль за окремими стадіями виконання. Автоматичне відстеження маршруту продаж і формування завдань для виконавців. Можливість переміщувати замовлення за етапами вручну. Аналіз статистики виконання бізнес-процесів з розрахунком ймовірності продаж.
- визначення ефективності продаж;
- побудова воронки продаж;
- прайс-листи за залишками товару;
- побудова індивідуальних бізнес-процесів для багатоетапних продаж;
- правила продаж, оферти та замовлення клієнтів;
- робота торгових представників;
- прогноз продаж та його оцінка;
- ліміти заборгованостей;
- прострочена заборгованість;
- статистична та аналітична звітність для аналізу взаєморозрахунків;
- організація відносин з клієнтами за бізнес-процесами;
- лояльність клієнтів;
- аналіз ефективності роботи менеджерів;
- стратегія партнерських відносин;
- аналіз виконаних угод.
Закупівлі
- планувати закупівлі, спираючись на план продаж, план виробництва та активні замовлення покупців;
- оформляти замовлення постачальникам та контролювати їх виконання;
- аналізувати виконання договорів в розрізі додаткових умов;
- проводити прийом товарів за різними схемами;
- аналізувати потреби виробництва та складу для закупівлі товарів та матеріалів;
- формувати замовлення постачальникам на основі замовлень клієнтів, з урахуванням залишків товарів;
- планувати закупівлі за прогнозованою кількістю складських запасів;
- складати графік платежів та поставок товарів;
- аналізувати постачальників товарів за даними інформаційної бази: надійність, історія поставок, умови та терміновість виконання замовлень;
- контролювати умови поставок.
Запаси та склад
- висока продуктивність та надійність системи;
- можливість розташувати базу даних в хмарі та працювати через веб-клієнта;
- індивідуальні налаштування інтерфейсу під потреби користувачів з можливістю вимкнення окремих функціональних частин конфігурації.
Вартість програмного продукту: 50000 грн.