Доопрацювання BAS

Придбання "BAS" - це перехід на новий рівень комфорту в бухгалтерському обліку.

Після впровадження програми та освоєння типового функціоналу бухгалтеру дуже часто хочеться розширених функціональних можливостей. Виникає необхідність в написанні доопрацювань до стандартної конфігурації у відповідності з індивідуальними особливостями обліку.

Наша команда має великий досвід написання доопрацювань для будь-яких конфігурацій "BAS".

За рахунок 17-ти річної роботи з різним бухгалтерським ПЗ та розробки власної лінійки програм наші програмісти відмінно орієнтуються у потребах обліку. Ми вирішуємо завдання найбільш оптимальним для клієнта способом за мінімальну кількість годин.

Точний покроковий план робіт дозволяє нам писати та впроваджувати доопрацювання "BAS" будь-якої складності в максимально стислі терміни.

10 КРОКІВ ДО ІДЕАЛЬНОГО ДООПРАЦЮВАННЯ "BAS":

КРОК 1 Візьмемо в роботу будь яку конфігурацію, включаючи доопрацювання інших програмістів

КРОК 2 Разом з вами визначимо завдання, детально його проаналізуємо, та складемо технічне завдання

КРОК 3 Запропонуємо вам декілька варіантів реалізації та допоможемо обрати оптимальний

КРОК 4 Точно розрахуємо вартість, ніяких доплат без змін у ТЗ

КРОК 5 Оплата тільки ПІСЛЯ затвердження ТЗ

КРОК 6 Спробуємо вирішити завдання за допомогою зовнішніх обробок, щоб обійти втручання у вашу конфігурацію, для того щоб ви продовжили автоматично оновлювати програму за допомогою стандартних пакетів оновлень

КРОК 7 Реалізуємо доопрацювання в максимально короткий термін

КРОК 8 Наш аналітик допоможе вам впровадити зміни в роботу

КРОК 9 Проведемо аналіз коректності роботи ваших старих доопрацювань

КРОК 10 Надамо вам повну консультаційну підтримку протягом всього часу використання доопрацьованого функціоналу

ПРИКЛАДИ ДООПРАЦЮВАНЬ:

  • друковані форми за індивідуальними макетами;
  • персональні звіти з управлінського та бухгалтерського обліку;
  • оновлення конфігурацій, що були змінені;
  • автоматичне завантаження даних в "BAS" з файлів (*csv, *dbf, * xls, *xml);
  • вивантаження документів у відповідному форматі (*csv, *dbf, * xls, *xml);
  • синхронізація з іншими системами (сайт, особистий кабінет, telegram, R-Keeper та інші вузькоспеціалізовані програми);
  • створення нових довідників та документів;
  • розробка індивідуального функціоналу під потреби підприємства;
  • написання правил обміну даними між різними конфігураціями "BAS";
  • групове створення документів за визначеним шаблоном та інше.

Для того щоб отримати консультацію з приблизної вартості та термінів реалізації вашого доопрацювання, зателефонуйте, будь ласка, за нашим телефонами:

Якщо ви в Україні - набирайте 0800750855.

Якщо ви за кордоном:
 
НАТИСНІТЬ ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ З-ЗА КОРДОНУ
 
ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ НАПИСАТИ У "VIBER"



Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону