Резервна копія бази даних у "M.E.Doc" - створення архіву та відновлення даних



1. Створення резервної копії бази даних підприємства.

У разі перевстановлення операційної системи Windows або при необхідності перенесення програми "M.E.Doc" на інший комп’ютер після встановлення програми можливе відновлення бази даних підприємства з резервної копії (РК). Резервна копія містить: первинні документи, звіти та квитанції до них, персональні налаштування, довідники, створені користувачем.

Для створення резервної копії бази даних підприємства відкрийте, будь ласка, "Головне меню" - "Адміністрування" - "Резервне копіювання" та виберіть у випадаючому меню "Файл" - "Створити резервну копію".

У наступному вікні виберіть необхідний тип резервної копії:

  • Якщо необхідно створити резервну копію усіх підприємств, виберіть - "Резервна копія всієї бази". Цією командою створюється файл з розширенням *.ZBF. При відновленні дана резервна копія повністю затирає існуючу базу даних програми "M.E.Doc". Такий спосіб створення резервної копії рекомендується, якщо резервна копія буде відновлюватися в нову БД, наприклад, при перевстановленні програми.
  • Якщо необхідно створити резервну копію не всіх підприємств, а вибірково, виберіть - "Резервна копія обраних підприємств". Цією командою створюється файл з розширенням *.ZBF. У такому випадку при відновленні підприємства з резервної копії будуть додані до існуючої бази даних програми "M.E.Doc", не затираючи підприємства, які вже існують у програмі.

Розглянемо варіант створення резервної копії обраних підприємств.

У вікні вибору типу резервної копії позначте "Резервна копія обраних підприємств" та натисніть кнопку "ОК" (Мал. 1).

Мал. 1

У вікні
"Вибір підприємств" позначте підприємства, які будуть включені в резервну копію, та натисніть кнопку "ОК" (Мал. 2).

Мал. 2

У наступному вікні виберіть каталог, у якому буде збережена резервна копія на вашому комп’ютері, та натисніть кнопку "Зберегти". Створення файлу займає деякий час, протягом якого на екрані буде повідомлення "Зачекайте, триває створення резервної копії". Після завершення створення резервної копії з’явиться повідомлення "Створення резервної копії пройшло успішно". Натисніть кнопку "ОК" (Мал. 3).

Мал. 3

Створена резервна копія з’явиться у списку. Папка, в яку вона була збережена, вказана у полі "Каталог резервних копій" (Мал. 4).

Мал. 4

Резервна копія збережена! Файл має розширення *.ZBK.

У разі, якщо створити резервну копію бази даних вже технічно неможливо (програма не запускається), необхідно здійснити пошук файлів резервних копій на вашому комп’ютері (файли з розширенням *.ZBK або *.ZBF). За замовчуванням програма створює файли резервних копій у каталог "...\Мої документи\ZVIT_ARC", якщо ця функція не була відключена користувачем раніше.


2. Відновлення даних з резервної копії.

Для того, щоб відновити дані з резервної копії, запустіть, будь ласка, програму "M.E.Doc", та у вікні "Вибір установи" на панелі інструментів натисніть кнопку "Створити підприємство" (Мал. 5).

Мал. 5

Після цього відкриється вікно "Майстер заповнення даних про підприємство". Для відновлення даних виберіть пункт "Відновлення резервної копії" та натисніть кнопку "Далі" (Мал. 6).

Зверніть увагу!
При відновленні даних з резервної копії програма "M.E.Doc" повинна бути оновлена до останньої версії.

Мал. 6

У наступному вікні програма відобразить каталог, в який за замовчуванням зберігаються резервні копії "...\Мои документы\ZVIT_ARC". Якщо резервна копія знаходиться в іншій папці, шлях до неї необхідно вказати вручну у полі "Каталог резервних копій".
 
Зверніть увагу! У списку може бути декілька резервних копій. Ім’я файла резервної копії містить:

  • "рік-місяць-число-час-хвилини_версія" "M.E.Doc" ЄДРПОУ підприємства" при створенні резервної копії на одне підприємство;
  • "рік-місяць-число-час-хвилини_версія" "M.E.Doc" (без коду ЄДРПОУ підприємства) при створенні резервної копії на декілька підприємств.

Оберіть, будь ласка, резервну копію, яка була створена останньою, та натисніть кнопку "Далі" (Мал. 7).

Мал. 7

У вікні з’явиться підприємство, дані якого вам необхідно відновити. Якщо резервна копія містить декілька підприємств, програма за замовчуванням позначить для відновлення всі. Залиште зазначеними необхідні вам підприємства та натисніть кнопку "Далі", програма запустить відновлення даних (Мал. 8).

Мал. 8

Після відновлення даних із резервної копії натисніть на кнопку "Далі" (Мал. 9).

Мал. 9

Дані з резервної копії відновлені!

Зверніть увагу! Для запобігання втрати вашої бази даних зі звітністю та первинними документами рекомендується регулярно здійснювати резервне копіювання.

Для налаштування автоматичного створення РК відкрийте, будь ласка, "Головне меню" "Адміністрування" - "Параметри системи" - "Резервне копіювання" та встановіть відмітку у пункті "Здійснювати резервне копіювання перед закриттям програми" (Мал. 10).

Мал. 10

У полі "Розташування резервних копій" вказано шлях для зберігання файлів резервних копій за замовчуванням. При необхідності шлях можна змінити.
Автоматичне збереження резервної копії налаштовано!


Шановний бухгалтер! Всі додаткові питання стосовно інструкції ви можете задати за телефоном нашої гарячої лінії техпідтримки 0 800 750 855 безкоштовно з мобільного по Україні.

Приємної роботи!


Cвязь
с горячей линией

Ожидайте, пожалуйста, звонок на ваш мобильный телефон

00мин: 30сек

Для мгновенной связи с горячей линией введите, пожалуйста, свой номер мобильного телефона