Налаштувння віддаленого підключення за допомогою програм TeamViewer та AnyDesk

1. Налаштування віддаленого підключення за допомогою програми "TeamViewer".
1.1. Завантаження та встановлення програми "TeamViewer" на комп’ютер.
1.2. Відключення автоматичного оновлення програми "TeamViewer".
1.3. Додаткове налаштування "серверу".
2. Налаштування віддаленого підключення за допомогою програми "AnyDesk".
2.1. Завантаження та встановлення програми "AnyDesk" на комп’ютер.
2.2. Додаткові налаштування "серверу".

Перераховані програми дозволяють налаштувати управління комп'ютером з інших комп’ютерів або мобільних пристроїв через Інтернет. Отримавши доступ до віддаленого пристрою, ви зможете керувати ним, ніби воно знаходиться поруч: змінювати налаштування, запускати встановлені додатки, переглядати, редагувати та копіювати файли.

Умовно позначимо, "клієнт" - це комп’ютер, з якого будете підключатися, наприклад, домашній, "сервер" - це комп’ютер, на який будете підключатися, наприклад, робочий.

У даній інструкції описані 2 способи налаштування віддаленого підключення на прикладі двох безкоштовних програм "TeamViewer" и "AnyDesk".


1. Налаштування віддаленого підключення за допомогою програми "TeamViewer".

1.1. Завантаження та встановлення програми "TeamViewer" на комп’ютер.

Перед встановленням програми
"TeamViewer" завантажте файл дистрибутива з сайту розробника. Для цього перейдіть, будь ласка, на сайт https://www.teamviewer.com/ru/ та натисніть кнопку "Скачать бесплатно" (Мал. 1).  

Мал. 1

Далі запустіть завантажені файли подвійним кліком миші. Дотримуючись інструкцій установника, встановіть програму на комп’ютер.

Зверніть увагу!
Програму "TeamViewer" необхідно встановити на "сервері" та на "клієнті".

Після завершення встановлення на робочому столі з’явиться ярлик програми
"TeamViewer" .

Програма готова до роботи.


1.2. Відключення автоматичного оновлення програми "TeamViewer".

Програма
"TeamViewer" коректно працює при однакових версіях на усіх підключених комп’ютерах. Якщо версії різні, з’єднання може не відбутися.

Зверніть увагу!
Програма "TeamViewer" може автоматично оновитися при запуску.

Після встановлення програми рекомендується відключити автоматичне оновлення. Для цього запустіть, будь ласка, програму
"TeamViewer", у верхньому меню перейдіть на вкладку "Додаткові можливості" та оберіть пункт "Опції" (Мал. 2).

Мал. 2

У вікні виберіть розділ
"Додаткові налаштування" та натисніть кнопку "Показати додаткові опції" (Мал. 3).

Мал. 3

Далі у розділі
"Перевіряти наявність нових версій" виберіть, будь ласка, із переліку варіант "Ніколи", у розділі "Встановити нову версію автоматично" виберіть "Немає автоматичного оновлення" та натисніть кнопку "ОК" (Мал. 4).

Мал. 4

Автоматичне оновлення програми відключено.

Зверніть увагу!
Відключити автоматичне оновлення програми "TeamViewer" необхідно як на "сервері", так і на "клієнті".


1.3. Додаткове налаштування "сервера".

При запуску програми
"TeamViewer" автоматично генеруються параметри доступу до управління ("Ваш ID" та "Пароль"). Для того, щоб віддалено підключитися до комп’ютера "сервера" необхідно ці дані ввести на комп’ютер "клієнта".

Зверніть увагу! Пароль змінюється при кожному підключенні.

Для того, щоб пароль не змінювався, необхідно виконати додаткові налаштування на комп’ютері "сервері". Для цього запустіть, будь ласка, програму "TeamViewer", у верхньому меню перейдіть на вкладку "Додаткові можливості" та оберіть пункт "Опції". У вікні виберіть розділ "Безпека" (Мал. 5).

Мал. 5

У полях
"Пароль" та "Підтвердити пароль" введіть однаковий пароль (необхідно придумати свій пароль), його будете вводити при кожному підключенні до "сервера". У полі "Екран ідентифікації Windows" оберіть із списку "Дозволено всім користувачам" та натисніть кнопку "ОК" (Мал. 6).

Мал. 6

Налаштування "сервера" завершено.

Зверніть увагу!
З комп’ютера "сервер" необхідно записати дані з поля "Ваш ID" та вигаданий пароль (Мал. 7).

Мал. 7

Для того, щоб підключитися до "сервера", на комп’ютері "клієнті" введіть у полі
"ID партнера" код та натисніть кнопку "Підключитися". У наступному вікні введіть пароль.

Зверніть увагу!
За допомогою програми "TeamViewer" можна підключатися до персонального комп’ютера під керівництвом операційної системи Windows, Linux, Mac OS та мобільного пристрою під керівництвом Android, iOS.      


2. Налаштування віддаленого підключення за допомогою програми "AnyDesk".

2.1. Завантаження та встановлення програми "AnyDesk" на комп’ютер.

Перед встановленням програми "AnyDesk" завантажте файл дистрибутива з сайту розробника. Для цього перейдіть, будь ласка, на сайт
https://anydesk.com/ru та натисніть кнопку "Скачать бесплатно" (Мал. 8).    

Мал. 8

Далі запустіть завантажений файл подвійним кліком миші. Дотримуючись інструкцій установника, встановіть програму на комп’ютер.

Зверніть увагу!
Програму "AnyDesk" потрібно встановити на "сервері" та на "клієнті".

Після завершення встановлення на робочому столі з’явиться ярлик програми "AnyDesk" . Програма готова до роботи.  


2.2. Додаткове налаштування "сервера".

При віддаленому підключенню до комп’ютера через програму "AnyDesk" зазвичай необхідно підтвердження на "сервері". Для того, щоб відключити цей контроль, виконайте додаткові налаштування на комп’ютері "сервері".

Для цього запустіть, будь ласка, програму "AnyDesk", у правому верхньому куті натисніть кнопку "Загальні"  та оберіть меню "Настройки" (Мал. 9).

Мал. 9

У вікні перейдіть до розділу
"Безпека" та натисніть кнопку "Надати спільний доступ до настройок безпеки" (Мал. 10).

Мал. 10

Зверніть увагу!
Після натискання на цю кнопку може з’явитися службове вікно системи Windows, у якому потрібно дозволити внесення змін, натисніть кнопку "Так" або "Дозволити". 

Далі у блоці
"Інтерактивний доступ" оберіть, будь ласка, пункт "Завжди дозволяти" та в блоці "Інтерактивний доступ" встановіть позначку "Дозволити автоматичний доступ" (Мал. 11). 

Мал. 11

У наступному вікні в полях
"Пароль" та "Підтвердити" введіть однаковий пароль (необхідно вигадати), його будете вводити при кожному підключенні до "сервера". Далі натисніть кнопку "Застосувати" (Мал. 12).

Мал. 12

Налаштування "сервера" завершено.

Зверніть увагу!
З комп’ютера "сервера" необхідно записати дані з поля "Це робоче місце" та вигаданий пароль (Мал. 13).

Мал. 13

Для того, щоб підключитися до "сервера" , на комп’ютері "клієнт" введіть, будь ласка, у полі
"Інше робоче місце" код та натисніть кнопку "Підключитися". У наступному вікні введіть пароль.

Зверніть увагу!
За допомогою програми "AnyDesk" можна підключатися до персонального комп’ютера під керівництвом операційної системи Windows, Linux, Mac OS та мобільним пристроєм під керівництвом Android, iOS.


Шановний бухгалтер
! Всі додаткові питання стосовно інструкції ви можете задати за телефоном нашої гарячої лінії техпідтримки 0 800 750 855 безкоштовно з мобільного по Україні.

Приємної роботи.

Cвязь
с горячей линией

Ожидайте, пожалуйста, звонок на ваш мобильный телефон

00мин: 30сек

Для мгновенной связи с горячей линией введите, пожалуйста, свой номер мобильного телефона