Налаштування відповідальних осіб організації в "Бухгалтерія 8 для України, редакція 2.0"

1.
2.
3.

У друкованих формах первинних документів передбачені поля для зазначення посад, прізвищ та ініціалів відповідальних осіб та місця для їх підписів. Програма "1С:Підприємство" може автоматично заповнювати ці реквізити при формуванні друкованих форм.

Зверніть увагу! Відповідальні особи налаштовуються окремо для кожної організації інформаційної бази.

У даній інструкції розглянуто процес налаштування відповідальної особи на прикладі конфігурації "Бухгалтерія 8 для України, редакція 2.0".


1. Налаштування відповідальної особи для друкованих форм.

У програмі передбачено декілька видів відповідальних осіб:

  • "Керівник" - використовується у друкованих формах, які потребують підпис керівника організації;
  • "Головний бухгалтер" - використовується у друкованих формах, які потребують підпис головного бухгалтера організації;
  • "Касир" - використовується при формуванні друкованих форм касових документів;
  • "Керівник кадрової служби" - використовується у підсистемі кадрового обліку;
  • "Відповідальний за бухгалтерські реєстри" -  використовується у друкованих формах бухгалтерських звітів.

Для внесення інформації про відповідальних осіб запустіть, будь ласка, програму у режимі "1С:Підприємство". Далі відкрийте картку організації, перейдіть на вкладку "Підписи" та натисніть посилання "Створити" (Мал. 1).

Мал. 1

У наступному вікні вкажіть фізичну особу, що відповідає виду відповідальної особи в цій організації.

Для цього натисніть, будь ласка, кнопку  та у випадаючому списку натисніть посилання "Показати все". Далі оберіть прізвище та ініціали фізичної особи. Посада фізичної особи підтягнеться автоматично. У полі "Діє з" вкажіть дату, з якої обраний реквізит буде виводитися у друковані форми документів. Після вказівки всіх даних натисніть кнопку "Записати та закрити" (Мал. 2).

Мал. 2

Для внесення відповідальних осіб
"Керівник кадрової служби" та "Відповідальний за бухгалтерські регістри" натисніть посилання "Усі відповідальні особи" та у вікні, яке відкрилось, натисніть кнопку "Створити". Далі інформація вказується аналогічно (Мал. 3).

Мал. 3

Після внесення усіх відповідальних осіб у картці організації натисніть кнопку
"Записати та закрити". Налаштування відповідальних осіб завершено.


2. Зміна відповідальної особи організації.

Для зміни відповідної особи організації відкрийте, будь ласка, картку організації, перейдіть на вкладку
"Підписи" та натисніть посилання "Всі відповідальні особи".  У вікні оберіть "Відповідальна особа", яку треба змінити, та натисніть кнопку "Створити" (Мал. 4).

Зверніть увагу! Запис у регістрі відомостей "Відповідальні особи" зберігаються у хронологічному порядку. Це означає, що при формуванні друкованої форми документа за конкретну дату, із регістра відомостей будуть обрані записи, актуальні саме на цю дату. Наприклад, якщо в організації на час відпустки головного бухгалтера документи підписував директор, достатньо внести новий запис у регістр, і програма буде автоматично відображати потрібне прізвище у друковані форми.

Мал. 4

У наступному вікні вкажіть дату та іншу фізичну особу, дані якої будуть відображатися у друкованих формах документа.

Для цього натисніть, будь ласка, кнопку  
та у випадаючому списку натисніть посилання "Показати все". Далі оберіть картку фізичної особи. Прізвище, ініціали та посада підтягнуться автоматично. У полі "Діє з" вкажіть дату, з якої у документі буде відображатися нова відповідальна особа. Після внесення усіх даних натисніть кнопку "Записати та закрити" (Мал. 5).

Мал. 5

Після зміни відповідальної особи у картці організації натисніть кнопку "Записати та закрити".

Зміна відповідальної особи завершена.


3.
Налаштування відповідальної особи контрагента.

Для автоматичного заповнення відповідальної особи контрагентів у первинних документах, необхідно заповнити відповідну інформацію у регістрі відомостей
"Відповідальні особи контрагентів".

Зверніть увагу! Відповідальні особи контрагентів налаштовуються окремо для кожної картки контрагентів.

Для внесення інформації про відповідальних осіб контрагентів відкрийте, будь ласка, меню "Довідники", у розділі "Покупки та продажі" оберіть пункт "Контрагенти". У наступному вікні подвійним кліком миші відкрийте картку контрагента та перейдіть на вкладку "Відповідальні особи". У необхідному полі відповідальної особи натисніть посилання "Створити" (Мал. 6).

Мал. 6

Далі натисніть, будь ласка, кнопку  
та у випадаючому списку натисніть посилання "Показати все". У наступному вікні "Контактні дані" натисніть кнопку "Створити". У вікні вкажіть інформацію про відповідальну особу контрагента на вкладках "Головне", "Адреси, телефони", "Додаткові реквізити" та натисніть кнопку "Записати та закрити" (Мал. 7).

Зверніть увагу!
У картці контактної особи на вкладці "Додаткові реквізити" можна вказати посаду, яка буде виводитись у друковані форми первинних документів. Якщо посада не вказана, за замовчуванням буде виводитись посада "Директор".

Мал. 7

У вікні
"Контактні особи" натисніть кнопку "Вибрати".

У полі
"Період" вкажіть дату, з якої буде актуальний запис. Після внесення усіх даних натисніть кнопку "Записати та закрити" (Мал. 8). 

Мал. 8

Налаштування відповідальної особи контрагента завершено.

Наприклад, друкована форма
"Акт виконаних робіт" документа "Реалізація товарів та послуг" буде виглядати наступним чином (Мал. 9).

Мал. 9

Зверніть увагу!
Реквізит "Від Замовника" заповняється даними, вказаними у полі "Представник контрагента" на вкладці "Додатково" документа "Реалізація товарів та послуг".


Шановний бухгалтер
! Всі додаткові питання стосовно інструкції ви можете задати за телефоном нашої гарячої лінії техпідтримки 0 800 750 855 безкоштовно з мобільного по Україні.

Приємної роботи.
 
Cвязь
с горячей линией

Ожидайте, пожалуйста, звонок на ваш мобильный телефон

00мин: 30сек

Для мгновенной связи с горячей линией введите, пожалуйста, свой номер мобильного телефона