РОБОТА З ПРОГРАМОЮ «INFOBOX» (АКТУАЛЬНА ТА ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ ІЗ ОФІЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ – ВІДКРИТИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРІВ)

1. Встановлення платформи "LOPAN soft".
2. Робота з програмою "INFOBOX".
2.1. Отримання даних про юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ФОП).
2.2. Отримання даних про фізичну особу.

Програма "INFOBOX" розроблена нашими програмістами для пошуку у реєстрах інформації про юридичних осіб, ФОП, фізичних осіб та інтегрує отримані дані безпосередньо у вашу облікову систему "1С:Підприємство 8". 


1.
Встановлення програми "LOPAN soft".

Перед встановленням платформи "LOPAN soft" завантажте файл дистрибутива з нашого сайту. Для цього перейдіть, будь ласка, на сайт
https://lopan.com.ua/lopan-soft/infobox/ та натисніть кнопку . Далі розархівуйте папку "LOPAN_soft.zip".

У конфігурації "Бухгалтерія 8 для України" відкрийте, будь ласка, меню
"Адміністрування" - "Друковані форми, звіти та обробки" - "Додаткові звіти та обробки" та натисніть кнопку "Створити". У вікні виберіть файл "LOPAN_soft_v2.0.epf" з того каталогу, який ви попередньо зберегли, та натисніть "Відкрити". Далі натисніть на посилання "Не визначено" у полі "Розміщення" (Мал. 1).

Мал. 1

У наступному вікні встановіть позначку  у пунктах
"Розділ "Купівлі", "Розділ "Продажі" та натисніть кнопку "ОК" (Мал. 2).

Мал. 2

Для доступу до платформи "LOPAN soft" користувачам необхідно додати права. Для цього у табличній частині вікна "Додаткова обробка (створення)" встановіть, будь ласка, курсор миші до колонки
"Швидкий доступ" та натисніть на кнопку . У вікні за допомогою кнопки "Додати>", перенесіть у праве вікно тих користувачів, яким буде доступна платформа, та натисніть кнопку "ОК" (Мал. 3).

Мал. 3

Після заповнення усіх необхідних полів натисніть кнопку
"Записати та закрити".

Платформа "LOPAN soft" встановлена. Для роботи з програмою "INFOBOX" необхідно її запустити.


2.
Робота з програмою "INFOBOX".

Для початку роботи з програмою "INFOBOX" у конфігурації "Бухгалтерія 8 для України" відкрийте, будь ласка, меню
"Купівлі" або "Продажі" у розділі "Сервіс" виберіть пункт "Додаткові обробки" та натисніть кнопку "Виконати".  Далі натисніть кнопку "Запуск" (Мал. 4). 

Мал. 4

Перед вами відкриється головне вікно програми.


2.1.
Отримання даних про юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

Для пошуку контрагента у відкритих державних реєстрах перейдіть, будь ласка, на вкладку
"Контрагенти (юр.особи та ФОП)", виберіть необхідну форму власності контрагента "юр. особа" або "ФОП", встановіть позначку  біля необхідного вам запиту та введіть код ЄДРПОУ (Мал. 5).
Зверніть увагу! Залежно від обраного виду запиту, поля, доступні для заповнення із реєстрів, підсвічуються жовтим кольором.

Мал. 5

Після введення коду ЄДРПОУ програма автоматично перевірить, чи є даний контрагент в інформаційній базі "1С:Підприємство 8":
 
  • Якщо в інформаційній базі вже була створена картка контрагенту, програма повідомить про це та дані по контрагенту з’являться у блоці "Дані із довідника "Контрагенти". Для отримання інформації з реєстрів натисніть, будь ласка, кнопку "Отримати дані з реєстрів" (Мал. 6).

Мал. 6

  • Якщо у інформаційній базі дані по контрагенту відсутні, відкриється інформаційне вікно (Мал. 7). Для отримання інформації з реєстрів перевірте, будь ласка, правильність вибору виду запиту та натисніть кнопку "Отримати дані з реєстрів".

Мал. 7

Отримані дані з реєстрів відобразяться у нижній частині вікна та у блоці
"Дані із запиту" (Мал. 8).

Мал. 8

Далі натисніть, будь ласка, кнопку
"Перенести всі дані". Поля розділу "Дані із запиту" будуть перенесені до розділу "Дані із довідника "Контрагенти" для подальшого заповнення картки контрагента в інформаційній базі "1С:Підприємство 8".
 
Зверніть увагу! В програмі також передбачено по строкове перенесення даних, отриманих з реєстрів. Якщо необхідно використовувати не всі дані, натисніть, будь ласка, кнопкут біля полів, дані з яких необхідно перенести для подальшого заповнення картки контрагента. (Мал. 9).

Мал. 9

Зверніть увагу!
На вкладці "Налаштування" у блоці "Збереження даних" можна вказати папку для нових контрагентів, вибравши його у полі "Група для нових контрагентів". Для створення контрагентів у різних папках встановіть позначку  "Вибирати групу при створенні контрагента при кожному запиті" і кожен раз вказуйте необхідну папку (Мал. 10).

Мал.10

Після того як потрібні дані для заповнення картки контрагента перенесені, натисніть, будь ласка відповідну кнопку:

  • "Оновити контрагента", якщо картка контрагента вже є в інформаційній базі (Мал. 11).

Мал.11

  • "Створити контрагента", якщо картки контрагента в інформаційній базі немає (Мал. 12).

Мал. 12

Далі для підтвердження запису контрагента натисніть
"Так" (Мал. 13).

Мал. 13

Зверніть увагу!
Дані контрагента, отримані з реєстрів, можна роздрукувати. Для цього в нижній частині вкладки "Контрагенти (юр. особи та ФОП)" натисніть кнопку "Переглянути/роздрукувати". У наступному вікні програма виведе інформацію про контрагента. Для друку натисніть, будь ласка, значок  у правому верхньому меню програми "1С:Підприємство 8", виберіть пукнт "Файл" - "Друк" (Мал. 14).

Мал. 14

Робота щодо заповнення карток контрагентів юридичних осіб та ФОП даними з реєстрів завершена.


2.2.
Отримання даних про фізичну особу.

Для отримання інформації про фізичну особу з відкритих державних реєстрів перейдіть, будь ласка, на вкладку
"Фізичні особи".

Далі у полі
"ПІБ" введіть прізвище, ім’я та по батькові українською мовою та натисніть кнопку "Отримати дані з реєстрів" (Мал. 15).

Зверніть увагу!
На вкладці "Фізичні особи" виконується окремий запит.

Мал. 15

У результаті запиту програма видасть таку інформацію по фізичній особі:
 
  • чи є керівником;
  • чи зареєстрований ФОП;
  • чи є учасником у судовому процесі;
  • чи є платником аліментів;
  • інша інформація.

Зверніть увагу!
Дані про фізичну особу, отримані з реєстрів, можна роздрукувати. Для цього натисніть, будь ласка, значок  у верхньому меню програми "1С:Підприємство 8" (Мал. 16).

Мал. 16

Робота по отриманню інформації про фізичну особу завершена.


Шановний бухгалтер
! Всі додаткові питання стосовно інструкції ви можете задати за телефоном нашої гарячої лінії техпідтримки 0 800 750 855 безкоштовно з мобільного по Україні.

Приємної роботи.

 
Cвязь
с горячей линией

Ожидайте, пожалуйста, звонок на ваш мобильный телефон

00мин: 30сек

Для мгновенной связи с горячей линией введите, пожалуйста, свой номер мобильного телефона