РОБОТА З ПРОГРАМОЮ «БАНКИ.UA» (ОБМІН МІЖ «УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ДЛЯ УКРАЇНИ» ТА БУДЬ-ЯКИМ КЛІЄНТ-БАНКОМ УКРАЇНИ)

1. Встановлення платформи "LOPAN soft".
2. Робота з програмою "БАНКИ.UA".
2.1. Налаштування параметрів роботи з програмою "БАНКИ.UA".
2.2. Завантаження виписки з клієнт-банка.

Програма "БАНКИ.UA" розроблена нашими програмістами для автоматичного переносу виписки з будь-якого клієнт-банку України до облікової програми "1С:Підприємство 8".

Зверніть увагу!
Якщо ви змінили банк, зараз не потрібно замовляти нову обробку, просто виберіть новий банк у програмі. Якщо у вас група компаній, всі ваші підприємства/ФОП зможуть працювати з будь-якими банками у рамках однієї програми, просто виберіть ліцензію на потрібну кількість організацій.


1. Встановлення платформи "
LOPAN soft".

Перед встановленням платформи
"LOPAN soft" завантажте файл дистрибутива з нашого сайту. Для цього перейдіть, будь ласка, на сайт https://lopan.com.ua/1c/bankiua/ та натисніть кнопку . Далі розархівуйте папку "LOPAN_soft.zip".

У конфігурації "Управління торговим підприємством для України" виберіть, будь ласка,
"Сервіс" - "Зовнішні друковані форми і обробки" - "Зовнішні обробки" та натисніть кнопку "Додати". У вікні натисніть кнопку "Замінити файл зовнішньої обробки" , виберіть файл "LOPAN_soft_v1.2.epf" з того каталогу, до якого ви попередньо його зберегли, та натисніть "ОК" (Мал. 1).

Мал. 1

Зверніть увагу!
Якщо у вас "Бухгалтерія для України, редакція 1.2", для початку роботи з програмою "БАНКИ.UA" необхідно вибрати "Сервіс" - "Додаткові звіти й обробки" - "Додаткові зовнішні обробки".

Платформа "LOPAN soft" встановлена. Для роботи з програмою "БАНКИ.UA" необхідно виповнити налаштування параметрів.


2.
Робота з програмою "БАНКИ.UA".

2.1.
Налаштування параметрів роботи з програмою "БАНКИ.UA".

Для початку роботи з програмою "БАНКИ.UA"
виберіть, будь ласка, "Сервіс" - "Додаткові звіти та обробки" - "Додаткові зовнішні обробки" та натисніть на рядок "LOPAN softподвійним клацанням миші.

У вікні виберіть організацію, по якій будете працювати з програмою "БАНКИ.UA", та натисніть кнопку "Запуск" (Мал. 2).

Мал. 2

Перед вами відкрилось робоче вікно програми "БАНКИ.UA".

Далі виберіть банк та банківський рахунок організації, через яку будуть завантажуватися виписки. У полі "Файл виписки" вкажіть шлях до виписки, яка була вивантажена з клієнт-банку за певний день або період. Також виберіть потрібний тип кодування. Від цього буде залежати коректне відображення даних (Мал. 3).

Мал. 3

Потім перейдіть на вкладку "Налаштування" та заповніть відповідні поля, необхідні для автоматичного заповнення платіжних документів при перенесенні до "1С:Підприємство" (Мал. 4).

Мал. 4

Для автоматичного заповнення платіжних документів по розрахунково-касовому обслуговуванню встановіть позначку  "Включити функцію автоматичного заповнення документів за комісією банка" та заповніть відповідні поля, необхідні для автоматичного заповнення платіжних документів (Мал. 5).

Зверніть увагу! Для коректного перенесення до "1С:Підприємство" платіжних документів по розрахунково-касовому обслуговуванню в картці контрагента обов’язково повинно бути заповнено поле "Код по ЄДРПОУ" банку.

Мал. 5

Зверн
іть увагу! Налаштування програми зберігаються автоматично для кожного банківського рахунку.

Налаштування параметрів роботи завершено. Програма "БАНКИ.UA" готова завантажувати платіжні поручення.


2.2. Завантаження виписки з клієнт-банку.

Для завантаження виписки з клієнт-банку до "1С:Підприємство 8" натисніть, будь ласка, на кнопку "Прочитати дані з файлу" в програмі "БАНКИ.UA" (Мал. 6).

Мал. 6

У табличній частині з’являться дані, що містяться у виписці.

Зверніть увагу! Якщо кодування було обрано неправильно, то в колонках "Призначення платежу" та "Контрагент" дані відобразяться некоректно (Мал. 7).

Мал. 7

У такому випадку, у полі "Кодування" виберіть інший варіант та натисніть кнопку "Прочитати дані з файлу".

Червоним кольором у табличній частині відображаються дані, відсутні в програмі. Для автоматичного створення відсутніх даних натисніть кнопку "Створите не знайдене" та в наступному вікні кнопку "Створити". У службовому повідомленні з’явиться інформація про те, що було створено.

Хороша новина! У програмі ви можете створити картки контрагентів, яких немає в "1С: Підприємство 8", заповнивши одразу всі необхідні поля актуальною і достовірною інформацією. Вам не потрібно шукати юридичну адресу, ІПН, повне найменування, телефон і e-mail контрагента.

Ця функція доступна для користувачів програми "INFOBOX". "INFOBOX" заповнює картку даними з офіційних джерел - відкритих державних реєстрів.

Для заповнення картки контрагента у вікні "Створення незнайдених об'єктів" встановіть прапори в одній з колонок "Простий запит" або "Повний запит" і натисніть кнопку "Створити" (Рис. 08). Щоб ознайомитися з переліком даних, які будуть отримані, наведіть курсором миші на назву відповідного запиту. Більш детально з програмою "INFOBOX" ви можете ознайомитися на нашому сайті.

Мал. 8

Також табличну частину виписки можна відкоригувати до завантаження в "1С:Підприємство 8", наприклад, змінити вид операції з "Оплата постачальнику" на "Інше списання".

Зверніть увагу! При натисканні кнопки "Прочитати дані з файлу", після того як таблична частина була відкоригована вручну, змінені дані будуть видалені і їх необхідно буде внести повторно.

Для завантаження в програму "1С:Підприємство 8" платіжних доручень натисніть кнопку "Завантажити".

Завантаження виписки з клієнт-банку завершено. Для подальшої роботи з платіжними дорученнями перейдіть до розділу "Банк".


Шановний бухгалтер! Всі додаткові питання стосовно інструкції ви можете задати за телефоном нашої гарячої лінії техпідтримки 0 800 750 855 безкоштовно з мобільного по Україні.

Приємної роботи.


Cвязь
с горячей линией

Ожидайте, пожалуйста, звонок на ваш мобильный телефон

00мин: 30сек

Для мгновенной связи с горячей линией введите, пожалуйста, свой номер мобильного телефона