ПАМ'ЯТКА КОРИСТУВАЧА КЕП

Згідно законодавства України оформити кваліфікований електронний підпис можна на 1 або 2 роки. Продовжувати КЕП на новий строк рекомендуємо заздалегідь, за місяць до строку закінчення діючих кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа.

Зберігання секретних ключів КЕП і паролів до них
1. В процесі отримання електронного підпису генеруються секретні ключі (файли з розширенням .zs2) на електронному носії або захищеному носії Підписувача. Всю відповідальність за їх використання і зберігання несе тільки Підписувач. У адміністратора реєстрації, згідно з Регламентом роботи ЦСК "Україна", копії секретних ключів не зберігаються.

При втраті файлів секретних ключів або втраті захищених носіїв з секретними ключами їх відновлення неможливе!

2. При генерації секретних ключів Підписувач самостійно вводить пароль до них, який далі буде використовуватися щоразу під час використання електронного підпису. Згідно з Регламентом роботи ЦСК "Україна" пароль до секретних ключів знає тільки Підписувач. Адміністратор реєстрації не має доступу до пароля.

При втраті пароля відновити його неможливо!

У разі, якщо секретні ключі або пароль до них загублені, потрібно звернутись у сервісний центр та отримати новий електронний підпис.

Закінчення дії кваліфікованого електронного підпису:

1. Дата закінчення КЕП вказана на сайті ЦСК "Україна" http://uakey.com.ua/:
 
  • правому верхньому куті натисніть на кнопку пошуку;
  • в пошуковому рядку введіть код ЄДРПОУ організації, відкриється перелік сертифікатів з датою початку та закінчення терміну дії.

2. Дату закінчення дії підпису можна подивитися в програмі М.Е.Doc:
 
  • розділ "Адміністрування" - "Сертифікати";
  • інформація в колонці "Закінчення дії".

3. У програмі "М.Е.Doc" за 45 днів до строку закінчення дії електронного підпису з’являється нагадування про те, що термін дії сертифікатів закінчується, з пропозицією продовжити їх на наступний період.
 
ЦСК "Україна" і сервісний центр з оформлення КЕП не несе відповідальності за контроль терміну закінчення дії кваліфікованого електронного підпису Підписувачів.

Здійснення електронного документообігу з закінченим терміном дії КЕП неможливо.

В кваліфікованих сертифікатах містяться актуальні дані про підприємство і Підписувачів. Якщо інформація по підприємству або Підписувачах змінилась, треба оформити нові сертифікати, тому що кваліфікований електронний підпис стає недійсним. ЦСК "Україна" і сервісний центр з оформлення КЕП не несе відповідальності за контроль актуальності даних в сертифікатах Підписувача протягом терміну їх дії.

Перед тим, як буде завершено процес оформлення ваших КЕП, переконайтеся, що:

- дані по підприємству та Підписувачах, які є в заявках на формування кваліфікованого сертифікату електронного підпису, не містять помилок;
- файли секретних ключів знаходяться на вашому електронному носії (файли з розширенням .zs2) або захищеному носії;
- ви зафіксували паролі, які вводили. Вони невідновні.

Підписувач несе відповідальність за актуальність даних, які містяться в його сертифікатах, збереження КЕП і нерозголошення паролів. Ця інформація важлива для подальшої роботи з кваліфікованим електронним підписом.
Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону