Сервіси





Сервіси "1С:Підприємство" - це додаткові можливості програмних продуктів, що дозволяють оптимізувати вашу роботу, скоротити час на ведення обліку та отримати додаткову інформацію.

Ви можете розширити функціональні можливості вашого програмного продукту за рахунок підключення сервісів "1С:Підприємство" в нашій компанії:

Доступ до актуальних оновлень конфігурацій, технологічної платформи, а також до інформації про запланований вихід релізів. Користувачі можуть оновити програму самостійно, або звернутись за допомогою до нашого спеціаліста (дистанційно).
Інформаційний портал з інформацією щодо особливостей використання програмних рішень "1С:Підприємство", консультаціями експертів, та роз’ясненнями норм діючого законодавства.
Комплексна сертифікована підтримка користувачів спеціалістами служби технічної підтримки LOPAN group.
Регулярні семінари, що проводяться методистами ІТС для користувачів з метою оперативного інформування користувачів щодо законодавчих змін та надання роз’яснень щодо особливостей їх відображення в програмних продуктах.
Сервіс для електронного обміну первинними документами між користувачами програм: "M.E.Doc", "FREDO ДокМен" або "Сота". Сервіс інтегрується з обліковими системами і реалізує вивантаження електронних документів без створення додаткових файлів.
Сервіс для подачі регламентованої електронної звітності у контролюючі органи. Сервіс інтегрується з обліковими системами і дозволяє передавати звіти з облікової системи без створення додаткових файлів.
Відповіді на запитання користувачів стосовно бухгалтерського та кадрового обліку і рекомендації експертів щодо особливостей застосування норм діючого законодавства при проведенні конкретних господарських операцій.
Додаткова підтримка і консультації користувачів розробниками галузевих програмних рішень одночасно з доступом до гарячої лінії технічної підтримки LOPAN group.
 
Автоматичне заповнення даних по контрагенту на підставі інформації з єдиного державного реєстру міністерства юстиції України. Сервіс автоматично відстежує актуальність даних і проводить їх звірку при створенні первинних документів.
Модуль, який інтегрується з обліковими системами та надає можливість прямого обміну первинними документами з контрагентами. Документообмін доступний між користувачами "FlyDoc", "FREDO ДокМен", "M.E.Doc" та "СОТА".
Автоматичне оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових конфігураціях облікових систем.


Зв'язок
з гарячою лінією

Чекайте, будь ласка, дзвінок на ваш мобільний телефон

00хв: 30сек

Для миттєвого зв'язку з гарячою лінією введіть, будь ласка, свій номер мобільного телефону